Ga naar inhoud

Hey meiden!


Focus

Aanbevolen berichten

Hey meiden, 

 

ik ben een vrouw van 31 jaar en heb 9 jaar geleden al een borst vergroting gehad, deze protheses moeten na ongeveer 10 jaar vervangen worden. 

Dus wil in januari/februari mijn prothese laten vervangen. 

ben nu bij 2 klinieken geweest boerhaave en Velthuis maar mijn gevoel was toch beter bij Velthuis kliniek. 

Ik heb gesproken met Dr. Laura Mooj-Zaal. 

Zijn hier meiden die ook hun protheses hebben laten vervangen? 

Heb nu een D, mij is bij beide klinieken aangeraden om meer cc te gaan gebruiken zodat de ruimte van eventuele kapselvorming opgevuld kan worden. 

Beide artsen kwamen uit op 450cc / 500cc 

heb nu 350, wil sowieso iets groter maar dit is in mijn idee best behoorlijk, al werd er wel gezegd dat het wel mee zal vallen.. 

heb ook 6 maanden borstvoeding gegeven dus er is best wat ruimte over zeg maar ☺️ 

Zou het heel leuk vinden om wat reacties te krijgen op mijn verhaaltje! 

Fijne avond! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Focus:

Hey meiden, 

 

ik ben een vrouw van 31 jaar en heb 9 jaar geleden al een borst vergroting gehad, deze protheses moeten na ongeveer 10 jaar vervangen worden. 

Dus wil in januari/februari mijn prothese laten vervangen. 

ben nu bij 2 klinieken geweest boerhaave en Velthuis maar mijn gevoel was toch beter bij Velthuis kliniek. 

Ik heb gesproken met Dr. Laura Mooj-Zaal. 

Zijn hier meiden die ook hun protheses hebben laten vervangen? 

Heb nu een D, mij is bij beide klinieken aangeraden om meer cc te gaan gebruiken zodat de ruimte van eventuele kapselvorming opgevuld kan worden. 

Beide artsen kwamen uit op 450cc / 500cc 

heb nu 350, wil sowieso iets groter maar dit is in mijn idee best behoorlijk, al werd er wel gezegd dat het wel mee zal vallen.. 

heb ook 6 maanden borstvoeding gegeven dus er is best wat ruimte over zeg maar ☺️ 

Zou het heel leuk vinden om wat reacties te krijgen op mijn verhaaltje! 

Fijne avond! 

Welkom

Mag ik je vragen wil je een wissel omdat je niet meer tevreden bent over het resultaat,of omdat de fabrikant dit aangeeft dat de protheses na 10 jaar vervangen moeten worden.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Ank:

Welkom

Mag ik je vragen wil je een wissel omdat je niet meer tevreden bent over het resultaat,of omdat de fabrikant dit aangeeft dat de protheses na 10 jaar vervangen moeten worden.

xx Ank

 

Beiden eigenlijk! 

Voel dat de protheses aan de randen beginnen te ribbelen en soms wat steekjes hier en daar.. dus komt top uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.