FinalyNewBoobies

FinalyNewBoobies : 28 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Goedemiddag dames,

Ik ben moeder van n dochter van 1,5.

Na jaren van uitstel 19-2 mijn 1e consult bij Dr van der Weij bij Boerhaave.

Vind het zo spannend. Iemand ervaring met deze Pc?

Alvast bedankt 

Welkom op het forum!

Rechtsboven zit de zoekbalk. Als je daar zoekt op van der weij of boerhaave dan zul je vast wel wat ervaringen tegenkomen.

Veel leesplezier!!!

• Upvote 1

Als je naar het profiel van een forumlid gaat, dan kun je daar op volgen klikken. Dit staat naast de profielfoto volgens mij als ik me niet vergis ;) 

Goedenavond dames,

Heb mij een tijdje geleden al aangemeld, maar nu eigenlijk pas echt in gebruik ☺️

Ik heb mijn operatie ingepland staan op 28 december bij Dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek.

Ik probeer hier nog wat tips te vinden over het herstel en eventueel ervaringen uit wisselen.

Groetjes,

Sil

• Like 1

Hoi sil! 

:viannen_01:

Je bent ook een december dame! Ik ben 22 december aan de beurt bij dr nio! 

Als je het leuk vind is er ook een decemberdamesclub  genaamd alle kerstballen verzamelen.  Je kunt hem vinden bij clubs.

Daar kletsen we zonder elkaars operatieverslagen te vervuilen. 

• Like 1
  • Upvote 1

@FinalyNewBoobies

hoi hoi,

Fijn dat je nu echt de knoop hebt doorgehakt en jezelf nu een mooi kerst cadeau gaat geven.

Ik heb even je topics samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslegen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

Nu lekker af gaan tellen.

x

ik krijg de monoblock hydrogel bij dr nio. waarschijnlijk 340 cc maar op 24 november ga ik de laatste keer passen en dan weet ik de uiteindelijke cc's. ik val namelijk nog af...