Ga naar inhoud

Wat vertellen aan de familie


Vanneh

Aanbevolen berichten

Hallo,  binnenkort onderga ik een borstlift. Wij hebben een bedrijf waarbij mijn schoonouders nog vaak komen helpen. Ik heb geen zin om aan hen te vertellen welke ingreep ik zal ondergaan want ze zullen geen begrip hebben voor mijn werkonbekwaamheid. Ik ga ook nog deels uitwerken en daar kon ik de werkgever reeds inlichten.

Hoe doen jullie dit? Vertelt iedereen welke operatie ze laat doen? Tips? Dank je wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vanneh

Ik ben zelf heel open geweest, omdat iedereen al wel wist dat Ik het graag wou.. & mn vriendinnen en een naar buurtjes (voor in geval van nood) 

Nou ben ik wel iemand die zich helemaal niks van een ander aantrekt. Kan me niks schelen wat een ander van me denkt. Maar snap dat het voor niet iedereen zo is. Maar meid, je doet het voor je zelf, omdat jij er gelukkiger van word. Denk niet aan een ander maar denk vooral aan jezelf 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vanneh Goedenmorgen meis,

 

Ik vertel het niet tegen iedereen, dit is een keuze die ik maak omdat te doen......niet omdat ik bang ben voor de reacties maar ik wil er niet mee te koop lopen want is iets wat ik voor mij zelf doe. Ik twijfel nog wel richting werkgever ivm ziekteverlof aan te vragen ipv snipperdagen (die heb ik wel genoeg)

 

Afgelopen week wel verteld tegen onze kinderen want die moeten het wel weten ....... De oudste is nog een beetje beduusd er van hahaha en de jongste waar ik het meeste zorgen om maakte "omdat hij niet graag zijn mama pijn ziet hebben" reageerde van "mam als jij dat wilt en gelukkig van wordt, gewoon doen" :wub:

 

Mocht iemand erom vragen na de operatie dan ben ik daar wel open in want het is geen geheim ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vanneh Ik snap je probleem! Ik heb het ook niet aan iedereen verteld, niet omdat het een geheim is maar in mijn hoofd was het toch nog een beetje taboe en moest het vorm krijgen dat ik dit echt ging doen!

 

Daarom heb ik het op werk in het begin aan 1 collega verteld, vrije dagen opgenomen en achteraf op de afdeling (groot bedrijf) verteld dat ik door mijn rug ben gegaan en een week op bed heb moeten liggen. Goede smoes want daardoor moet ik rustig aan doen en kan ik nog geen zware dingen tillen.

Daarna heb ik aan mijn leidinggevende verteld dat ik een borstvergroting heb laten doen maar het liever niet aan de grote klok hang. Hij begrijpt mijn situatie heel goed en gaat er discreet mee om.

 

Ik merk nu dat ik er steeds meer vrede mee zou hebben als mijn vrouwelijke collega's het weten dus als de situatie er naar is zal ik het hun nu ook vertellen. Good luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het wel aan mijn werkgever verteld want onderaan mijn afwezigheidsbriefje stond Dr Nolens plastisch chirurge

nja dan had ik geen zin om er verder over te liegen maar we hebben wel afgesproken dat het onder ons blijft.

ik wil het alleen niet naar mijn schoonouders noch familie toe vertellen. Het zal dus 2 weken op onze tanden bijten vrees ik. De kindjes weten er ook niks van. Ik heb schrik dat ze het dan op school gaan lossen, maar besef wel dat het heel moeilijk wordt om het allemaal weg te steken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.