Ga naar inhoud

Tepelhof verkleurt blauw geel, 18 dgn PO


Aanbevolen berichten

@best_boobie,

 

Wat lief dat je zo snel reageert!

 

Nee ik heb enkel een BV gehad, 5 oktober, 300cc mentor medium profile voor de spier.

Voel me eigenlijk de hele tijd na de operatie gewoon goed, hechtingen zien er netjes uit, borsten zijn gelijk (zakken dus denk ik ook gelijk).

Had enkel na mijn operatie wat blauwe en beurse plekken onder mijn oksel, in mijn zij. Die trokken na ca een week weg. Het is me gewoon niet echt opgevallen dat het rondom mijn R-tepel blauw was. wel wat gelig, maar nu zag ik vanmorgen dat mijn tepelhof zelf best wel blauw is. mijn tepel zelf verder niet. En de gelige gloed is er nog.

Heb me niet gestoten ofzo, en mijn borst voelt ook niet anders dan de andere.

Wel weet ik (namens mijn man, want hij mocht tussentijds kijken voor aantal cc) dat er in deze borst (rechts) de pasprothese in gegaan is. Maar dan moest deze toch de hele tijd al blauwer zijn zou je zeggen?

 

Hopelijk weet jij uit al de ervaringen iets?

 

Liefs Luus

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei luus:

@best_boobie, dus inderdaad alleen een incisie aan de onderkant van de borst!

Oke, dan ga ik ervan uit dat het het 'blauw' is van onder je oksel!
Je moet je voorstellen, dat alle vocht en bloed dat achterblijft na een operatie, na verloop van tijd (als het ruimte krijgt) gaat zakken.. Bij jou is het hoogstwaarschijnlijk richting je tepel gezakt en gaat het misschien zelfs nog wel wat verder zakken.... Die kant op waar ruimte is...

Vertrouw je het niet, of gaat het zich uitbreiden, of wordt het donkerder blauw, ipv lichter (want het moet OF zakken, OF lichter gaan verkleuren de komende dagen) dan zou ik even contact opnemen met je pc. Maar zoals ik het nu lees, is dat op dit moment niet nodig :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey @best_boobie!

 

Bedankt voor je interesse,

Ik heb mijn stiefmoeder er even naar laten kijken. Nu, na een week, is het nog een klein beetje donker blauw en wordt de rest meer geel. Zij dacht ook dat het inderdaad toch gewoon een blauwe plek was.

Voel me nu gerustgesteld, had dr Demeyere nog niet geinformeerd. 

Maar even de angst of het geen dood weefsel was ofzo!

 

Liefs, Luus

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei luus:

Hey @best_boobie!

 

Bedankt voor je interesse,

Ik heb mijn stiefmoeder er even naar laten kijken. Nu, na een week, is het nog een klein beetje donker blauw en wordt de rest meer geel. Zij dacht ook dat het inderdaad toch gewoon een blauwe plek was.

Voel me nu gerustgesteld, had dr Demeyere nog niet geinformeerd. 

Maar even de angst of het geen dood weefsel was ofzo!

 

Liefs, Luus

Nou, dat was dus ook de reden waarom ik vroeg of er gesneden was rond je tepel. Als dat namelijk niet zo is, hoef je je niet druk te maken over dood weefsel ter hoogte van je tepel :) Had gehoopt dat ik die zorg weggenomen had afgelopen week, maar helaas heb je je daar toch nog druk over gemaakt hihi.
Geel is goed! naja.. het betert, bedoel ik ;) 

Fijn voor je meid, dan nu lekker verder met je herstel :35: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie, aaghh! Ik vond je persoonlijke reactie juist ontzettend lief!

En ergens stelde het me al gerust, maar ik ben op dit soort momenten gewoon even n stresskip die dan toch extra bevestiging nodig heeft;) 

En nu je het zo uitlegt snap ik wat je bedoelde!!

Tnx! Ik ga zeker genieten!

 

Liefs!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei luus:

@best_boobie, aaghh! Ik vond je persoonlijke reactie juist ontzettend lief!

En ergens stelde het me al gerust, maar ik ben op dit soort momenten gewoon even n stresskip die dan toch extra bevestiging nodig heeft;) 

En nu je het zo uitlegt snap ik wat je bedoelde!!

Tnx! Ik ga zeker genieten!

 

Liefs!x

haha, denk dat we in dit soort situaties allemaal wel trekjes van stresskippen hebben hoor ;) 
Je wordt vanzelf wel weer een 'beter-leven' kip :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.