Ga naar inhoud

Twijfel 250ml kan nog voor de borstspier of toch groter 275 ml achter borstpier


Aanbevolen berichten

Goeieavond

 

Ben vandaag op consultatie geweest en ook een 3D weergave gezien van wat het eventuele resultaat zou zijn.

Heb aangegeven dat ik het zo natuurlijk mogelijk wel maar wel met een mooi maatje meer of nu.

Ik heb een kleine A en het maximum zou 255 ml zijn om het nog natuurlijk te laten uitzien.

Als ik meer dan 255 wil dan zal het achter de borstspier geplaatst worden.

Zijn er hier nog personen die getwijfeld hebben en uiteindelijk voor groter of toch de voorgestelde maat zijn gegaan?

Zou graag een mooie volle C hebben nu.

 

Alvast bedankt

 

Grtjs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2017 om 22:50 zei Gigi36:

Goeieavond

 

Ben vandaag op consultatie geweest en ook een 3D weergave gezien van wat het eventuele resultaat zou zijn.

Heb aangegeven dat ik het zo natuurlijk mogelijk wel maar wel met een mooi maatje meer of nu.

Ik heb een kleine A en het maximum zou 255 ml zijn om het nog natuurlijk te laten uitzien.

Als ik meer dan 255 wil dan zal het achter de borstspier geplaatst worden.

Zijn er hier nog personen die getwijfeld hebben en uiteindelijk voor groter of toch de voorgestelde maat zijn gegaan?

Zou graag een mooie volle C hebben nu.

 

Alvast bedankt

 

Grtjs,

Hoi, 

 

ik heb ook getwijfeld tussen 250 of 275 cc heb ook een 3D gehad en ben nu voor de 275 gegaan heb ook een héle kleine A ;) ga gedeeltelijk onder de borstspier plaatsen pc zei zo wordt het heel natuurlijk. Ik krijg ronde implantaten van mentor. Ik zou altijd iets groter pakken. Anders heb je straks spijt omdat het mss toch te klein is. en 25cc is niet erg veel maar kan net genoeg zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2017 om 20:50 zei Gigi36:

Goeieavond

 

Ben vandaag op consultatie geweest en ook een 3D weergave gezien van wat het eventuele resultaat zou zijn.

Heb aangegeven dat ik het zo natuurlijk mogelijk wel maar wel met een mooi maatje meer of nu.

Ik heb een kleine A en het maximum zou 255 ml zijn om het nog natuurlijk te laten uitzien.

Als ik meer dan 255 wil dan zal het achter de borstspier geplaatst worden.

Zijn er hier nog personen die getwijfeld hebben en uiteindelijk voor groter of toch de voorgestelde maat zijn gegaan?

Zou graag een mooie volle C hebben nu.

 

Alvast bedankt

 

Grtjs,

Kijk eens bij mijn foto's.

Als een pc liever achter de borstspier plaatst dan zal hij dit eerder adviseren bij meer cc.

Ik heb 3 klinieken bezorgd en kreeg overal een ander advies en de een zei rond de ander anatomisch.

 

Doorgezocht naar een pc die ook naar mijn wensen keek.

 

Mijn advies...ga door met zoeken tot je niet twijfelt.

 

Ik had een A cup.

Heb 390 cc high profile anatomische en VOOR de borstspier geplaatst. Mentor prothese... hier ging mijn voorkeur naar uit omdat de enveloppe dikker is. Dit gaf mij een prettig gevoel en voor mijn idee minder kans op scheuren. In mijn directe omgeving meerdere dames waarvan de Mc ghan prothese binnen 3/4 jaar gescheurd was helaas. Dus ik was hier erg terughoudend in.

 

Mijn borsten zitten nog exact hetzelfde en ben 1.5 jaar po. Draag altijd een goede bh en alleen snachts geen bh.

 

Ik heb nu bh maat 75 E of 70F. Het oogt als een grote C...kleine D. 

Kies altijd meer bij twijfel.

 

Het fijne vind ik, van voor de spier, dat je borsten blijven wiebelen en dus ook vanzelf losser aan voelen. 

 

Volg je gevoel en ga bij meerdere artsen langs.

 

Heel veel succes en je mag altijd spieken in mijn album. Heb niet alles openbaar staan maar wel wat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties, 3 november heb ik 2de consultatie, 14 november gaat de ingreep door, dus heb nog eventjes om na te denken .... is echt moeilijk de keuze maken, met dat ik veel sport raadden ze aan om het voor de borstspier te plaatsen omdat je minder kans op verplaatsen hebt ... zal blij zijn als de knoop is doorgehakt. Las ook dat je cc verliest als je achter de borstspier werkt.

Vele grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.