Ga naar inhoud

Kimmielara : 3 januari 2018 : Dr. Ferdinandus : Dr. Kuyperkliniek : Hoorn


Gast Kimmielara

Aanbevolen berichten

Gast Kimmielara

Hoi ik zal me even voorstellen. Ik ben kim 28 jaar. Getrouwd en moeder van 3 kinderen. Ik ben 172 en weet 63 kilo.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik bezig ben met een bv vergoed krijgen via de verzekering. Ik ben al eem hele tiid erg onzeker over mezelf en denk vaak aan bv . Ik ben in juli begonnen met een verwijzing naar de plastische chirurg en de benodigde echo's laten maken voor de verzekering .Via dit forum kwam ik berichten tegen van dames die daar ook mee bezig zijn/waren.

Zo las ik dat het niet altijd meteen geregeld is en het soms aarde in de voeten heeft. Mocht je nog meer willen weten of dergelijke kan je me altijd een berichtje sturen .

Groetjes Kim 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast Kimmielara

Mijn operatie verslag.

Woensdag 3 januari was het eindelijk zover. Had dinsdag al alles ingepakt en me tas stond klaar om te gaan. We reden om half 9 van huis weg en was om tien over half 9 in het ziekenhuis. 20 min te vroeg maar beter te vroeg dan te laat. Eenmaal in de wachtruimte aangekomen werd ik al na 5 min geroepen en mocht ik meelopen voor de intake op de afdeling. De zuster melden dat we een verkorte intake deden omdat de dame voor mij verschoven was en er direct naar de ok gingen.

Een beetje overrompeld erdoor ging het allemaal heel snel.

 

De pc was erg vriendelijk en tekende me netjes af voor ik de ok in ging. Helaas moesten we in de ok nog even wachten want er was een storing in het systeem. Na een aantal min konden we verder en zakte ik in een diepe slaap om half 10.

Om half 12 deed ik me oogjes weer open en kreeg meteen de vraag van de verpleging of ik een ijsje wilde. Ik antwoorde erop ik wil zo een ijsje maar eerst me borsten zien. Toen ik de deken optilde barste ik in tranen uit waarop de zuster vroeg of het met me ging en ik zei het zijn tranen van geluk.

 

Aantal min later kwam de pc me vertellen dat de cc die we hadden afgesproken helaas niet paste en hij 255 cc had geplaatst. Ik gaf aan dat het geen probleem was en ik super blij met me borsten ben.

 

Eenmaal terug op de verpleegafdeling waar ik een nachtje moest blijven ben ik super goed verzorgd door de verpleging.

 

Ben super blij met het resultaat wat ik nu kan zien en kan niet wachten tot ik straks lingerie mag shoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Kimmielara

Hoi dames even een update van mij

 Ik ben nu bijna  3.5 week po en moet zeggen ik voel me echt super. Me zelfvertrouwen is zoveel gegroeit  door me borsten. De zwelling is bijna helemaal weg en vindt ze echt prachtig. De pijn is me erg meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-1-2018 om 20:42 zei Kimmielara:

Hoi dames even een update van mij

 Ik ben nu bijna  3.5 week po en moet zeggen ik voel me echt super. Me zelfvertrouwen is zoveel gegroeit  door me borsten. De zwelling is bijna helemaal weg en vindt ze echt prachtig. De pijn is me erg meegevallen.

Wat fijn dat je zelfvertrouwen al.zo is gegroeid! Had jij ze nou ook voor de spier? Was het nog gelukt om ze vergoed te krijgen?

Ik heb ook 245 cc voor de spier en had ook bijna niets. Ben ook zo blij ermee! Zo fijn om borsten te hebben! Vooral als je moeder bent en je ook echt graag moeder en vrouw wil voelen ipv meisje.. vast ook herkenbaar... 

Heb jij al nieuwe foto nu ze meer gezakt zijn???

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmielara
1 uur geleden zei Bnice:

Wat fijn dat je zelfvertrouwen al.zo is gegroeid! Had jij ze nou ook voor de spier? Was het nog gelukt om ze vergoed te krijgen?

Ik heb ook 245 cc voor de spier en had ook bijna niets. Ben ook zo blij ermee! Zo fijn om borsten te hebben! Vooral als je moeder bent en je ook echt graag moeder en vrouw wil voelen ipv meisje.. vast ook herkenbaar... 

Heb jij al nieuwe foto nu ze meer gezakt zijn???

Xxx

Ja ik heb ze van de verzekering vergoed gekregen 255 cc voor de spier anatomisch. Ik moet nog even een nieuwe foto maken dat doe ik woensdag dan ben ik 4 weken po. Ik voel me nu echt super vrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmielara
2 uur geleden zei Bnice:

Wat fijn dat je zelfvertrouwen al.zo is gegroeid! Had jij ze nou ook voor de spier? Was het nog gelukt om ze vergoed te krijgen?

Ik heb ook 245 cc voor de spier en had ook bijna niets. Ben ook zo blij ermee! Zo fijn om borsten te hebben! Vooral als je moeder bent en je ook echt graag moeder en vrouw wil voelen ipv meisje.. vast ook herkenbaar... 

Heb jij al nieuwe foto nu ze meer gezakt zijn???

Xxx

Wijfie heb een nieuwe foto geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.