Ga naar inhoud

Amidi : 8 april 2009 : Dr. Koeijers : Velthuis Kliniek


Gast amidi

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben naar dit forum gekomen omdat .nl het de helft van de tijd niet doet.

ik ben woensdag 8 april 2009 door dkt. Koeijers in Hilversum geopereerd, uiteraard bij de Velthuis Kliniek.

de operatie is me ontzettend zwaar gevallen, ik werd helaas niet wakker uit de narcose en had direct erg veel pijn.

gelukkig verloopt mijn herstel echt super, morgen is het alweer 4 weken geleden dat ik geopereerd ben, ik ben erg blij met het resultaat, en ze worden elke dag een klein beetje mooier......ze zijn langzaam aan het zakken........

helaas zijn ze nog niet echt heel zacht, maar goed.......dat zal ook nog wel een tijdje duren ben ik bang.

weet iemand hier dat, hoe lang dat duurt voordat ze zacht worden?

uiteraard heb ik erg veel moeite om me te beheersen met het kopen van nieuwe/mooie beha's......maar goed, ik kan/mag ze nu toch nog niet aan, dus ik moet nog even geduld hebben, ik loop nog steeds 24 uur per dag met mijn sportbeha rond.

ik denk dat ik een beugelbeha nu helemaal niet kan hebben.

ik ben zo blij dat dkt. Koeijers op de operatietafel heeft besloten om 495CC te plaatsen i.p.v. 445CC, want anders waren ze te klein geweest, nu zijn ze precies goed. Ik had cup A en heb nu cup D......mag ook wel, ik ben 184cm lang, dus als je dan te kleine borsten hebt, staat dat echt niet.......:-)

ik kon geen beslissing nemen over de grootte van de prothese, dus dat heeft de PC voor me gedaan.......is maar goed ook, die man heeft er meer kijk op als ik......en hij heeft echt een hele goede beslissing genomen.

ik kan niet wachten tot ze wat zachter zijn en ik een andere beha aan kan en ook shirtjes die wat bloter zijn........nu zie je natuurlijk wel dat ik dikkere borsten heb, maar goed.....ze zijn nog wel helemaal ingepakt en worden door de sportbeha een beetje plat gedrukt.....dus dat is wel jammer.

ik masseer ze een aantal malen per dag, ik heb het gevoel dat dat goed is, en de pijntjes worden na het masseren wat minder.....dus het voelt ook erg lekker aan na de massage........

mijn littekens zijn echt heel dun, je kunt ze bijna niet zien, dat heeft Koeijers ook erg goed gedaan........

kortom, ik ben ontzettend trots op mijn nieuwe boobies.......

liefs amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast primula

Hoi Monique,

Wat leuk dat ik je hier weer tref, ja vervelend dat het andere borstenforum er iedere keer uit ligt. Nou gelukkig dat het al weer wat beter met je gaat. Voor mij is het 4,5 week geleden dat ik grotere borsten heb gekregen. Ik kan al weer een heleboel nu hoor heb bijna geen pijn meer alleen bij bepaalde bewegingen. Ik moest een pakje aannemen en dacht ojee straks is het zwaar en daardoor liet ik het vallen, ik wilde het nog opvangen en die beweging was niet leuk hoor. Ik kan al wel weer op mijn zij liggen en ja ze zakken ook een beetje. Ik slaap nu anderhalve week zonder bh en ik voel dat mijn borsten al wat zachter worden aan de binnenkant. Met 3 maanden moeten ze wel zachter voelen hoor en ik heb gehoord dat met 8 weken je borsten wel goed gaan zakken. We moeten dus nog even geduld hebben.

Groetjes,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandra,

heeey, wat leuk dat jij hier ook bent.....

wat een gedoe steeds met borstforum.nl, die ligt er echt steeds uit.

ik voel idd ook een heel stuk beter, heb ook nog maar weinig pijn......ik kan zo nu en dan wel even op mijn zij liggen, maar in slaap vallen op mijn zij lukt me nog niet, ik heb het gevoel dat er daardoor meer spanning op komt te staan.

slaap jij al 1,5 week zonder beha...??...

dat mag toch helemaal niet, dat mag toch pas na 4 weken.

officieel mag ik morgenavond zonder beha slapen, maar volgens mij durf ik dat niet........ik ben helemaal gewend geraakt aan de steun van de sportbeha.....maar ben 'm soms ook wel zat hoor......hahahaha......:-)

maar goed, ik denk dat ik helemaal panisch word als ik zonder beha in bed ga liggen, maar goed.....ik kan het proberen......

jij bent maar een halve week verder als ik, dus dan zou het bij mij ook moeten kunnen......

overdag heb je nog wel de sportbeha aan?

of ook al een andere?

ik heb ook nog steeds wel zwelling hoor, mijn borsten zijn nog steeds erg strak.....als ik op en neer spring bewegen ze heel iets, maar niet veel......hahahaha.......:-)

ik moet wel zeggen dat ik helemaal verliefd ben op mijn eigen borsten......mijn man trouwens ook.......:-)

heb jij helemaal geen pijn meer dan?

mijne zijn nog best gevoelig hoor.......vooral de zijkanten......

groetjes,

Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast primula

Hoi Monique,

Ja ik mocht al na 3 weken zonder sportbh slapen van dr. Koeijers. De eerste 2 nachten was het niet echt lekker, net of het weer de eerste nacht na de operatie was nou ja iets minder pijnlijk dan hoor ha ha, maar ik heb het gevoel dat je borsten dan ook wat sneller zakken.

Moet je echt zeggen dat een dag heel wat uitmaakt want na precies 4 weken kon ik op mijn zij liggen en nu na 4,5 week kan ik ook op mijn zij slapen, was het rugslapen ook echt zat hoor. Ik heb nog wel wat pijn hoor echt ook aan de buitenzijkanten ik moet ook voorzichtig op mijn zij liggen. en dan de borst waar ik niet op slaap voelt alsof die steun mist. Het gaat in ieder geval wel een stuk beter, mijn rug ging pijn doen ik werd t echt zat.

De binnenkant van mijn borsten vooral mijn rechterborst voelt al een stukje zachter ik kan er al een beetje indrukken heel voorzichtig hoor. Mijn linkerborst is wat harder deze zit ook nog wat hoger dan mijn rechter.

Ja ik ben ook al heel blij met mijn borsten en mijn vriend ook. Ik moet zeggen had voor mijn 2 kinderen echt mooie borsten had ook nooit verwacht dat ik een borstvergroting zou nemen in mijn leven, maarja na de kinderen gaan ze slapper worden en er was ook geen vulling meer. Ik ben blij dat het allemaal kan en dat er ook een hoop verbeterd is. Oh ja mijn borsten gaan ook nog niet echt op en neer hoor ha ha.

Ben blij dat ik je weer gevonden heb op het forum.

Groetjes,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast primula

Monique,

Nog even een antwoord op je vraag ja op de dag draag ik nog steeds die vervelende sportbh hoor. Nu nog anderhalve week en dan gaan we maar eens shoppen. Leuk al mijn oude bh's de deur uit vind dat kleding topjes en vestjes mij ook weer veel leuker staan. Tijdens de zwangerschap en met borstvoeging geven had ik dubbel d dat was vorig jaar nog. Was terug gezakt naar een kleine b cup. Ik ben het nog niet vergeten hoe het stond. Ben blij dat ik weer borsten heb.

Groetjes,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sandra,

hmmmmm.......zal ik aankomende nacht toch maar eens proberen om zonder mijn sportbeha te slapen.....lijkt me erg eng.....iiieeeehhhh......

ik kan mijn borsten ook wel iets indrukken, nog niet veel.....maar wel iets.......:-)

ik kan al wel op mijn zij liggen, maar in slaap vallen om mijn zij lukt me echt nog niet........zal me benieuwen hoe lang dat nog duurt.

ik kan ook haast niet wachten tot ik eindelijk een andere beha aan kan, die sportbeha drukt de handel wel een beetje plat, dus dat is wel jammer natuurlijk.....ik heb nu een aardig bos hout voor de deur, dus die wil ik dan niet platgedrukt in mijn shirt hebben zitten, maar goed......nog even geduld hebben hé...!!

Koeijers heeft verder niks tegen me gezegd, maar volgens mij had ik in de papieren van de velthuis kliniek ( die ik kwijt ben ) zien staan dat na 4 weken 's nachts de sportbeha uit mocht......maar goed, morgen is het 4 weken geleden, dus ik kan het aankomende nacht wel proberen.......

ik vind het ook erg leuk dat we mekaar weer gevonden hebben, hopelijk op een forum dat het wel blijft doen.

lieve groetjes,

Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik durfde niet zonder sportbeha te slapen hoor, dus ik heb 'm gewoon aangehouden.

ik kan die steun toch nog niet missen......ik kijk wel.....als mijn borsten wat minder gevoelig zijn, dan probeer ik wel zonder sportbeha te slapen......

ik kan de borsten wel steeds iets verder naar elkaar toe drukken......hahahahaha....:-)

vanochtend had ik 2 nagelklanten, waarvan één die een nieuwe set moest hebben, dat is dus erg veel veilwerk met de hand.

dat kan ik nu dus toch wel voelen, mijn rechter borst doet helemaal zeer aan de buitenkant, zal de borstspier wel zijn........:-(

nu zit ik weer op de zaak, rustig achter mijn pc.

ik heb thuis een nagelstudio waar ik parttime / zo nu en dan nagelklanten heb, tevens ben ik boekhoudster op ons eigen familiebedrijf ( electrotechnische importeur ), ik heb dus 2 parttime banen......hahahaha......

kantoorwerk is een makkie, maar het nagelen valt me nog wel een beetje tegen.

afgelopen maandag had ik de eerste nagelklant weer, dus ja.......moet toch weer aan de bak.

vanavond ga ik naar Jochem Meijer, als ik de slappe lach krijg dan moet ik mijn borsten vasthouden denk ik, anders doet 't zeer......hahaha......:-)

groetjes, Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

495cc?????jeetje klinkt echt als veel,hihi,waar laat je het,hahaha.

Ik ben 182,en heb 280cc gekregen,en heb ook een d,zo zie je maar dat het bij iedereen anders valt,had het liefst ook meer gehad,

maar dat paste niet zei de arts.

Het went zo snel,en mijne zijn al super zacht,terwijl ik dat harde juist wel mooi vond,hihih.

vind het ook jammer dat ik geen"gleuf"heb,hahaha.

misschien dat het bij jouw langer duurt,omdat je meer hebt.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast primula

Hoi Monique,

Nou dat komt vast nog wel hoor dat je zonder bh kan slapen en het ook durft te doen. Ik deed het echt ook omdat ik dacht dan zakken ze wat sneller.

Moet zeggen ik ben morgen 5 weken verder dat het echt al veel beter gaat. Iedere dag worden ze wel wat zachter, alleen aan de buitenkant zijn ze wat harder en dat doet dan ook nog wel een beetje pijn als je erop drukt. Ik kan er al wel een beetje in knijpen haha.

Ertegen aan komen doet ook al niet pijn meer ja misschien wel als je er echt op gaat liggen, maar dat doe ik dus niet. Ik kan ook nog niet echt zoals ik wil op mijn zij liggen, misschien kan dat volgende week wel weer. Dan ben ik ook 6 weken verder en dan moet je alles ook weer kunnen toch? Wel eng ik ben een fanatiek fitness fanaat, maar ga toch maar rustig aan beginnen. Kan ik ook weer zelf stofzuigen haha.

Groetjes,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Akasha

Hoi meiden

Ik heb deze topic gelezen. Ik ben op 3 april geopereerd, dus vandaag precies 5 weken. Ik heb een heel makkelijke herstel gehad, bijna geen pijn na dag 3. Ik kon in dag 10 half op mijn zij slapen. En nu slaap ik alleen op mijn zij en het gaat prima. Zonder BH durf ik ook niet te slapen, het lijkt me best eng....

Ik heb 345cc op de borstspier en nu een D. :)

alleen dat mijn borsten worden echt niet zacht vind ik... ze zijn nog steeds heel hard. Door de dag worden ze weel een klein beetje zachter, maar 's avonds en 's ochtends vroeg zijn heel erg hard. En ze gewegen ook niet echt... Ik had altijd heel gespierde borsten, ook toen ik A cup had, misschien heeft iets hier mee te maken. Weet ik niet.

Over een week wil ik gaan beginen met sporten. Weeten jullie wat wij wel mochten doen na 6 weken (mbt fitnessen) en wat niet? Kan ik naar de sauna gaan? Ook de infrarood sauna?

Groetjes

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja een beetje op je zij slapen..........ik hoop dat ik dat ook weer snel kan. Ik slaap nu eigenlijk altijd in op mijn buik met mijn armen omhoog, onder mijn kussen. Dat wordt nog wat als ik braaf op mijn rug moet liggen!

Akasha, dat is wel een goede, in de sauna, ik zou nieten weten of dat kwaad kan en waarom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast primula

Hoi Akasha,

Nou volgens mijn pc mocht je na 6 weken alles weer doen hoor. Ik doe ook aan fitness wel 4 tot 5 keer per week. Heb echt gevraagd wanneer ik dit weer mocht doen, ben vandaag 5 weken dus nu nog een week en dan kunnen we weer. Ga in het begin wel een beetje rustig aan doen, kijken of het echt wel weer gaat. Als het pijn doet moet je stoppen denk ik. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even de kliniek waar je geholpen bent even bellen. Maar nogmaals ik vroeg wanneer ik weer mocht sporten en dat was na 6 weken. Hoop dat ik hier je vraag mee hebt beantwoord.

Groetjes,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Akasha

Hoi meiden

Sandra, bedankt voor de info. Ik heb een papiertje gevonden die ik van de kliniek heb gekregen. Staat daar precies wat je zegt. Na 6 weken alles weer doen. Dus nog een week en kan ik gaan fitnessen. Ik zal mijn armen toch niet veel belasten in de sportschol in het begind, want ik zal wel bang zijn om meer dan 10 kg op te tillen.

Heb alleen nog geen info gevonden over de sauna, dus het wordt maar kliniekbellen:)

Groetjes

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

nou, ik slaap inmiddels ook zonder beha, en dat bevalt erg goed.....heb ook helemaal geen extra pijn gehad, dus dat is mooi.

ik ben nu 4,5 week PO en stofzuig zelf alweer meer als een week hoor, dus dat doe ik alweer een tijdje zelf.

ik begin eind mei weer met sporten, dan begin ik ook rustig aan......niet teveel tillen en aan het begin vooral benen, billen en buik.....:-)

fietsen doe ik alweer elke dag, dus dat gaat verder wel goed.......maandag t/m donderdag zaak op en neer, dat is toch iets meer als 20km per dag.....dus dat is al behoorlijk sportief elke dag.

ik kan nog steeds niet op mijn zij liggen, daar baal ik behoorlijk van.....maar goed, ik probeer het elke avond/nacht, ik kan er wel een tijdje op liggen, maar in slaap vallen lukt me niet op mijn zij, maar als ik nu weer eens lig te snurken op mijn rug, dan kan mijn man me in elk geval zonder schuldgevoel een drukker geven zodat ik draai......:-)

Akasha, ik denk dat jij veel eerder pijnvrij was en meer dingen sneller kon doen omdat jouw protheses op de borstspier zijn geplaatst, dat is nogal een verschil. Mijne zijn onder de borstspier geplaatst en dat veroorzaakt erg veel pijn, daardoor kunnen de dames die de protheses onder de borstspier hebben ook minder aan het begin en duurt het herstel veel langer.....

maar goed, ik ben nu 4,5 week PO en het gaat prima met me, ik ben bijna pijnvrij en kan de borsten al behoorlijk goed bewegen......:-)

nieuwe beugelbeha heb ik nog niet gekocht, ik heb er wel een aantal gepast, maar kan nog geen fijne beha vinden.

ik vind een beugelbeha nog niet prettig voelen, dus voorlopig draag ik overdag gewoon de sportbeha......dat zit gewoon fijner.

zijn er nog dames met tips over welk merk beha ik straks het beste kan gaan kopen?

marlies dekkers of zo?

dat vind ik wel erg mooie lingerie.

maar goed, ik zal het eerst allemaal moeten passen, dan zien we wel.....hahahaha.....:-)

ik heb alwel een mooie bikini gezien van Tommy Hilfiger.....een zwarte met een heel mooi topje.....maar goed, de borsten moeten eerst even wat zachter worden en nog een beetje zakken, daarna ga ik bikini's passen.

lieve groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Amidi,

Fijn dat het nu beter met je gaat.

Mijn eerste beugelbh kon ik maar 10 minuten aan en dan ging het pijn doen. Ik dacht ojee, komt het wel goed?

Nu kan ik 'm probleemloos aan. Dit was na 6 weken. Het heeft idd te maken met het soepel worden van je borsten, dan gaat alles veel fijner zitten.

Omdat ik zelf ook vrij grote protheses heb (400 cc), ben ik erg benieuwd naar jou resultaat. Heb je foto's die je wilt delen, of liever niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ik71,

nou, je gelooft het niet.....ik heb alleen nog maar voor foto's....dus nog van mijn kleine borstjes.

ik heb nog helemaal geen na foto's gemaakt......maar zodra ik die wel gemaakt heb wil ik ze uiteraard wel delen.

ik vind de tussenstanden van mijn borsten niet zo belangrijk, ik vind alleen het eindresultaat belangrijk, daarom heb ik nog geen foto's gemaakt denk ik, en het komt er steeds niet van.....als ik eraan denk kan ik het fototoestel niet vinden, of mijn man heeft 'm weer mee naar de zaak.......

overmorgen zit ik op 5 weken, dus eind deze week ga ik weer proberen een goeie beugelbeha te kopen, dan hoop ik dat ik die in de loop van volgende week aan kan.

de sportbeha voelt nu erg vertrouwd, maar goed....mooi is ie absoluut niet, dus ik wil maar wat graag een mooie beha aan.

ik kan mijn borsten ook nog helemaal niet omhoog drukken, wel iets naar elkaar toe, maar niet veel......dus ik denk dat een beugelbeha nu nog helemaal geen zin heeft.

maar het allerbelangrijkste vind ik dat de beha lekker zit, ik haat beha's die ik kan voelen.

ik had zulke kleine borsten dat mijn beha altijd naar boven schoof, ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, daarom ben ik ook vastbesloten om een beha te kopen die vooral erg lekker zit. Een vriendin van me heeft flinke borsten ( natuurlijke ) en die zweert bij beha's van marlies dekkers, dus die ga ik toch maar eens proberen.

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast primula

Hoi Monique,

Nou voor mij bijna 6 weken voorbij nog een paar dagen, ik ben ook al aan het kijken naar mooie bh's, nog niet een lekkere gevonden hoor.

Heb ineens 75 d en dat is best een grote bh met beugel, dan voel ik die beugel zo op mijn ribben zitten. Ik ben vrij tenger.

Ga ook maar eens kijken naar dat merk wat je noemde van je vriendin. Oh en ik moet ook weer een mooie bikini kopen. Nou dat is geen straf hoor ha ha, mijn borsten zijn ook weer wat gezakt worden echt steeds mooier. Ik denk dat het meest mooie is na 8 weken, dat hoor ik tenminste vaak op het forum.

Ik doe nu ook al weer heel veel hoor. Opruimen en wat zwaardere dingen tillen. Nog steeds til ik mijn kindje niet dat doe ik weer vanaf donderdag en dan nog voorzichtig. Vanaf vrijdag mag ik weer sporten, nou dan kan ik niet heb dan een feest, yes kijken wat voor leuk jurkje ik aan doe. Moet wel een mooie bh onder. Hmm moet ik toch maar even winkelen donderdag.

Mijn borsten voelen ook al een heel klein beetje zachter en ik voel me een stuk beter ik geloof jij ook weer.

Groetjes,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sandra,

ja, ik voel me ook een stuk beter, ik fiets elke dag alweer 20km, dat gaat allemaal hartstikke goed.

vandaag voor mij precies 5 weken geleden dat ik geopereerd ben.

gisteren heb ik 2 beha's gekocht, één van sapph en één van triumph, beide beugelbeha's.

maar ik wacht nog een weekje met dragen, Ik heb nog steeds 80-85D, ik heb zelf het gevoel dat mijn maat ook niet meer gaat veranderen.

mijn borsten worden nu snel zachter, echt heel grappig.......dat verschilt echt per dag.

ik slaap alweer bijna een week zonder sportbeha en ook weer op mijn zij, dus ik ben weer helemaal gelukkig....... :rolleyes:

mijn littekens zien er echt heel mooi uit, alleen heb ik nog een stukje hechting wat moeilijk oplost bij mijn linker borst, dat stukje wordt wel steeds kleiner maar is nog goed zichtbaar......wel een grappig gezicht, zo'n donkergrijs streepje in een klein stukje van het litteken, is onderhuids, dus ik kan 'm niet voelen.

volgende week gaan wij naar zweden, ik neem mijn nieuwe beha's mee.....als ik volgende week woensdag wakker wordt op de boot dan mag ik mijn nieuwe beha aan...... :P

ik ben zo ontzettend blij met mijn borsten, jij ook?

ik vind ze zoooooo mooi.......

en ik kan ze al bij mekaar drukken, dat staat me toch sexy......hahahaha......

liefs Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast primula

Hoi Monique,

Ja ik ben ook heel blij met mijn borsten :131: , ze moeten bij mij nog wel een beetje zakken merk ik bij jou ook? Leuk he nieuwe bh's kopen en dan die maat, dat blijf ik leuk vinden ha ha.

Lekker hoor dat je op vakantie gaat en heb je al een nieuwe bikini gekocht? Ik ga even kijken of ik mijn bikini van net dat ik zwanger was nog pas, dat is toch wel een hele mooie. Ja en anders ga ik ook een nieuwe kopen hoor. Het is voor mij morgen 6 weken en ik doe vanaf vandaag weer echt alles, tillen, stofzuigen, dweilen etc. Moet er wel aan wennen weer, omdat ik eerst niets mocht en het echt graag wilde.

Mijn dochtertje vind het ook super leuk dat ik haar weer kan tillen, vandaag zelfs weer met haar onder de douche gestaan.

Nu dat ik terug kijk vind ik het allemaal best snel gegaan, dat is meestal he haha.

Groetjes,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sandra,

nee, ik heb nog geen nieuwe bikini gekocht, maar daar wacht ik niet al te lang meer mee.......als je een mooie bikini wilt, dan moet je altijd snel zijn, anders zijn alle mooie bikini's straks alweer weg.....:-)

en ik wil er nog een mooie, nieuwe bh bij.....hahahaha.......ik heb er nog maar twee, een zwarte en een gebroken witte, ik wil nog een witte en een huidskleur......dan heb ik voor onder elk kledingstuk een bh.....:-)

ik voel me verder prima, af en toe ben ik echt een beetje depri en down, maar volgens mij zijn dat nog steeds naweeen van de narcose.......een andere oorzaak kan ik me niet bedenken.......

wat ik wel grappig vind, is dat mijn borsten de ene dag veel harder en stugger zijn als de andere dag, ik denk dat dat er toch mee te maken heeft hoeveel je doet, als ik dan waarschijnlijk toch te veel heb gedaan, dan zijn mijn borsten de volgende dag een stuk harder.......ja ja, dan word je dus toch even over de vingers getikt.

ik heb bij mezelf weer kunstnagels opgezet ( ben o.a. nagelstyliste ) en dat is nog geen succes, heb direct weer veel lucht......ook gevolg van de narcose......

dat is wel een troepje hoor, die narcose......

ach ja, het is allemaal voor een goed doel.....

liefs, monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

In plaats van huidskleurig kun je ook kijken naar de amandel kleurige van After Eden, die is echt heel mooi en zie je ook niet onder witte kleding! Ik heb 'm en ben er echt superblij mee. Alleen is de mijne een push-up en dat is eigenlijk een beetje overdreven, echt supergrote borsten heb ik dan, hehehehe! :D

Shopze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

ik zal eens even gaan kijken in de stad.....ik heb vorige week toevallig push up geprobeerd, maar dat wou nog niet, daar zijn mijn borsten nog te stijf voor, zag er echt niet uit........nee, deze week begin ik langzaam aan met een beugelbeha en dan zie ik wel verder.

after eden heeft wel erg mooie lingerie, dus daar heb ik mijn oog al een aantal malen op laten vallen.....

we moeten maar eens kijken waar mijn keus uiteindelijk op valt......

nog twee nachtjes, dan zit ik al op 6 weken PO, gaat echt snel.

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Typetje

Hey dames, je moet es een Sapph bh proberen! Ik ben 4 weken po en heb er eentje aan! Geeft meer steun dan de sportbh. Je moet geen met push up erin nemen, daarvoor zijn de borsten nog veel te hard. Ik heb 350 onder de spier (anatomisch) en pas nu een d cup. Klein beetje ruim, maar zit heerlijk. De beugels sluiten mooi om je borsten heen, ze zijn wat wijder dan andere lijkt het. Deze tip had ik weer van Chantal van het forum.

Groetjes,

typetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zaterdag ook een saphh gekocht,voor tien euro maar,hihi,mazzeltje.

bij de v&d,zit idd als gegoten,echt een aanrader.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast primula

Hoi Monique,

En hoe is het nu met je, met mij gaat het echt heel goed alleen mijn borsten zijn nog niet helemaal gezakt. Vind ik wel jammer, maar ja daarom staat er voor de vorm ook 3 maanden. Ik wil ook nagels laten aanbrengen, welke moet ik dan nemen acryl of wat gel. Ik heb de verzorging van een kleintje van 1 jaar en doe ook het huishouden zoals de meeste vrouwen ha ha. Hoevaak moet je dan terug om het te laten vullen en wat is mooier ronde nagels of een beetje vierkant.

Nou ik hoor t wel van je he.

Groetjes,

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.