Ga naar inhoud

dina95 : 7 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen:D

Heb al een lange tijdje gedroomd om grotere borsten te hebben, ik dacht altijd aan een volle C cup (heb nu zelf een kleine B ). Vooral ook om mijn lichaam meer in proportie te brengen.

Ik ben van plan om in oktober/november de eerste stap te zetten en op consultaties te gaan, ik heb al verschillende klinieken opgezocht die mij interessant lijken( dit is in België, als iemand een dokter kan aanraden regio Oost-Vlaanderen mag je mij het altijd laten weten:P)

Op de consultatie zelf ga ik zeker wel veel van mijn vragen beantwoord krijgen maar ik zou toch graag nog eens de mening van jullie dames ook horen en hoe jullie erover denken/het ervaren hebben. 

Mijn grootste angst is dat het fake gaat lijken, vooral dat ze te hoog gaan zitten zeg maar. Ik heb gelezen dat dit grotendeels afhangt van je eigen borstvorm die je nu hebt, heb op een dokter forum dit horen langsgaan "A boob job is just your boobs but bigger":lol:

Voor de dames die al wat jaartjes terug hun operatie hebben gehad, zijn ze veel gezakt na de operatie? lijken ze meer naturel, en hoelang heeft dit geduurd?

Ik ben er mij van bewust dat na een borstvergroting het nooit 100% naturel gaat lijken maar zou graag weten of het wel zo dichtbij mogelijk kan komen:D

Ga jullie ook up daten hoe de consultaties zijn gegaan en wat er mij werd verteld omtrent mijn vraag

 

Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk kan ik andere ook helpen die met dezelfde vragen zitten:75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey iedereen, 

 

ik ben een tijdje terug op consultatie geweest bij Dr Verdonck en was direct op mijn gemak bij hem en was zeker dat ik hem als mijn chirurg wou voor de grote operatie. 

 

Na veel te hebben gelezen hier ben ik enorm gaan twijfelen of ik wel niet een te kleine maat heb gekozen. 

 

Ik ben 1m73, 62 kg en heb nu een maatje A 75.

Bij het passen leek 250 wel goed voor mijn lichaam, meer specifiek mijn borstomtrek omdat die wat smaller is. Ik wou helemaal niet dat het langs de zijkanten ging uitsteken. 

Maar ik heb hier al een aantal meiden gezien die ongeveer de zelfde maten hebben en voor +-300 cc gaan en het er wel nog natuurlijk uitzag. 

 

Ik ben nu wat ongerust geworden dat die van mij te klein gaan zijn en ik spijt zal hebben achteraf. 

Ik weet dat je nog een tweede consult kan vragen maar ik woon ver en ga ook voltijds naar school dus dat wordt moeilijk. 

 

Ik weet dus niet of ik toch misschien moet vragen om grotere maten te mogen passen op de dag van de operatie zelf, is dat zelfs mogelijk?

 

alvast bedankt meiden! Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@dina95

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de topics even samengevoegd en gelijk de titel aangepast aangezien ik zie dat je een operatie datum hebt, tevens heb ik het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @dina95, ik ben op 19 januari bij Verdonck aan de beurt en ga voor 375cc. Dit is voor mij wel een beetje de max om het nog natuurlijk te laten lijken. Ik ben 1.68 en heb nu een kleine 70A. Het is niet mogelijk om op de dag van de operatie nog te passen. Je moet minimaal 2 weken van tevoren doorgeven welk implantaat in welke maat je wilt, zodat ze kunnen zorgen dat deze op voorraad is. Als je bijvoorbeeld twijfelt tussen 2 maten dan kun je die wel beide laten klaarleggen op de dag zelf en dan nog even met Verdonck overleggen. Maar passen is niet mogelijk. Dit is ook het antwoord dat ik van Verdonck kreeg toen ik hem die vraag stelde omdat ik twijfelde tussen 355 en 375 cc. Ze leggen voor mij wel beide klaar, dan kan ik nog even overleggen vlak voor de operatie. Maar..  99% zeker dat ik voor 375cc ga ^_^ Mocht je dus nog willen passen dan moet je daarvoor een afspraak maken bij Verdonck. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.