Ga naar inhoud

morgen


Jesisi

Aanbevolen berichten

Hello,

morgen heb ik mijn bv, ik heb nu 70A en ik krijg er 275/300 cc in. Dit wordt een volle C zei de chirurg.

Na dat de dag dichter bij komt word ik steeds banger voor de pijn en ik vraag me af hoe de dames het hebben ervaren. Nog andere verhalen om te delen? Ik lees er graag over! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jesisi

 

Je hoeft je echt geen zorgen te maken over de pijn. Ik ben nu bijna 4 weken na mijn operatie en ik moet eerlijk zijn ik heb niet veel pijn gehad. Natuurlijk waren de eerst 3 dagen een hel. Bij mij werden de prothese onder de borstspier geplaatst waardoor ik wist dat ik wel wat spierpijn zou hebben. Ik had ook inderdaad 3 dagen heel hevige spierpijn. ik kon letterlijk bijna niets meer. Maar als je rust, valt het op zich echt heel goed mee. Na 3 dagen ben ik zelfs terug naar school gegaan. Ik had nog wat last maar dit verminderde elke dag. Elke dag voelde ik mij beter en beter. Ik heb eigenlijk ook niet echt last gehad van pijn in mijn borsten maar eigenlijk meer spierpijn. Ik snap dat je bang bent, ik had eerlijk ook wel bang voor de pijn. Maar achteraf bekeken viel de pijn op zich wel nog mee en als je het resultaat ziet, dan heb je het er wel voor over :).

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verteld aan vrienden die ik echt kon vertrouwen en die ik ook al lang ken. Ik moest het ergens ook wel vertellen want ze zouden het achteraf toch zien. :) Aan de andere van mijn klas heb ik het niet verteld. Ik had gewoon gezegd dat ik geopereerd was maar dat ik er niet meer over wou zeggen. Zij respecteerden dit. Ook kende ik de rest nog niet, dus zij zouden het verschil toch niet opmerken. :) Ik had een hele goeie vriend die mij dan hielp met het dragen van mijn handtas de 1ste week. Na de 2de week kon ik al zelf mijn handtas terug dragen. Mijn vrienden hielpen mij echt met alles stel dat ik mijn jas niet zo goed aan kreeg, dan hielpen ze mij ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.