Ga naar inhoud

Dokter vertriest


pastisje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , 

 

mag ik jullie eens vragen naar jullie ervaringen bij Rudolf Vertriest , Gent?

lijkt mij een heel aangename man , maar mijn gevoel zegt dat hij soms teveel cc wil steken , ook al geef ik zelf aan dat dit voor mij niet hoeft...maakt mij enorm onzeker 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik moet helaas beamen wat je schrijft. Bij de bespreking vooraf werd er uiteraard gesproken over het aantal cc's. Uiteindelijk kreeg ik 1/3 meer volume dan we hadden afgesproken 245 ipv 180. Ik had nochtans duidelijk aangegeven dat ik geen grotere borsten wilde. Ik heb namelijk een lift met implantaten gehad en ging voor stevigheid. Ik kan niet zeggen dat het lelijk is. Mijn nieuwe borsten passen bij mijn lichaam. Dat was ook zijn onmiddellijke reactie op mijn vraag waarom hij uiteindelijk voor 245 had gekozen. Mijn partner houdt niet van grotere borsten en had ze liever kleiner gezien. Ik ook, maar durf er tegelijkertijd niet teveel over zeuren. Voor hem hoefde ik de lift niet te laten doen, ik wilde het zelf heel graag. "Als jij daar gelukkiger van wordt...."

Hij zal wel een reden gehad hebben waarom hij uiteindelijk voor 245cc koos, maar ik had hier toch graag inspraak in gehad denk ik zo. Als ik het op opvoorhand zou geweten hebben, zou ik elders een tweede opinie gevraagd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.