Ga naar inhoud

Net een operatie gehad! 255 cc


Kim2017

Aanbevolen berichten

Heey, 

ik heb 3 dagen geleden mijn borsten laten vergroten,

super blij en tevreden ben ik! Nu ben ik nog aan het herstellen. ik zit veel thuis en doe wat rond snuffelen in het huis.

maar het gaat wel goed met mij! toch twijfel ik een beetje of ik ze niet groter had moeten nemen. hoewel het er wel super mooi uitziet! 

(niet overdreven en opvallend omdat ik eerst altijd pushup-bh aan deed en vulling.) ik ben van A naar C gegaan. 

nu is het nog hard en opgezwollen. en er zitten pleisters op. de hechtingen mogen er donderdag uit. 

 

en ik ben benieuwd hoe het met jullie ging met de herstelling en na de operatie!  

 

liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb afgelopen maandag een vergroting en lift gekregen. Gaat wel goed niet echt pijn aan me borsten kan nu ook soepeler opstaan als ik zit of lig. Slik wel pijnstillers voor me rug want slapen gaat moeilijk heb heel veel steken in mijn onderrug. Morgen gaan de pleisters eraf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Naj1984:

Hoi ik heb afgelopen maandag een vergroting en lift gekregen. Gaat wel goed niet echt pijn aan me borsten kan nu ook soepeler opstaan als ik zit of lig. Slik wel pijnstillers voor me rug want slapen gaat moeilijk heb heel veel steken in mijn onderrug. Morgen gaan de pleisters eraf. 

oh spannend, ik slik ook medicatie voor de pijn. dat helpt gelukkig!  succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.