Ga naar inhoud

Flammazine zalf ervaringen?


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik had laatst ook al een topic geopend. 3,5 weken geleden heb ik een bvk gehad en sinds 2 weken zijn op beide drielandenpunten en bij beide tepels wondjes ontstaan.

 

Die onder mijn borst zijn zo groot als een €2 munt en er komt allemaal vocht uit.

Ben met deze wonden al drie keer bij het ziekenhuis geweest en afgelopen donderdag vonden ze het toch wel erg groot geworden. 

 

Heb nu Flammazine zalf voorgeschreven gekregen. Ik vroeg mij af of iemand ook ervaring had met deze zalf en hoe lang het bij diegene dan geduurd had voordat de wonden gingen genezen.

 

Ben zeer verdrietig over hoe het nu gaat en kan ook absoluut niet naar mijn borsten kijken.

De gaten lijken ook alleen maar groter te worden. 

 

Dus misschien als iemand goede ervaringen heeft word ik wat rustiger B) alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Roosjips:

Hallo,

 

Ik had laatst ook al een topic geopend. 3,5 weken geleden heb ik een bvk gehad en sinds 2 weken zijn op beide drielandenpunten en bij beide tepels wondjes ontstaan.

 

Die onder mijn borst zijn zo groot als een €2 munt en er komt allemaal vocht uit.

Ben met deze wonden al drie keer bij het ziekenhuis geweest en afgelopen donderdag vonden ze het toch wel erg groot geworden. 

 

Heb nu Flammazine zalf voorgeschreven gekregen. Ik vroeg mij af of iemand ook ervaring had met deze zalf en hoe lang het bij diegene dan geduurd had voordat de wonden gingen genezen.

 

Ben zeer verdrietig over hoe het nu gaat en kan ook absoluut niet naar mijn borsten kijken.

De gaten lijken ook alleen maar groter te worden. 

 

Dus misschien als iemand goede ervaringen heeft word ik wat rustiger B) alvast bedankt. 

Hoi hoi ik heb zelf geen bvk gehad maar wel complicaties bij een bv... heel eng als je niet geneest zoals het hoort, vaak komt t wel goed maar t gevoel dat je geen grip op je lijf hebt is heel onprettig. Ik wil je veel succes wensen en hoop dat er iemand reageert die je wat gerust kan stellen. Wat zeiden ze er verder in t ziekenhuis over? (Je kunt ook altijd best_boobie of desert roze een pb sturen ;-)).

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Hoi hoi ik heb zelf geen bvk gehad maar wel complicaties bij een bv... heel eng als je niet geneest zoals het hoort, vaak komt t wel goed maar t gevoel dat je geen grip op je lijf hebt is heel onprettig. Ik wil je veel succes wensen en hoop dat er iemand reageert die je wat gerust kan stellen. Wat zeiden ze er verder in t ziekenhuis over? (Je kunt ook altijd best_boobie of desert roze een pb sturen ;-)).

 

Xxx

 

Lieve reactie :-) ziekenhuis zegt zelf dat het wel goed gaat komen maar nog wel weken kan duren. 

 

Je beschrijft het heel goed, heb geen grip op wat m'n lijf doet. En probeer het zo goed te doen, pak veel rust, eet super gezond, spoel de wond zoals ziekenhuis aangegeven heeft.

En dan nog blijft het eerder verergeren dan verbeteren :-( 

 

Maar heb ook geduld en hoop dat het uiteindelijk goed gaat komen. Nogmaals bedankt voor je reactie X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.