Ga naar inhoud

Effe mezelf voorstellen


SanPat

Aanbevolen berichten

Ik ben 45 jaar, werk al 22 jaar in de zorg. Ik heb al een heel traject doorlopen ik heb in 2015 in het Catharina in Eindhoven een GBP gehad daarmee ben ik 30 kg afgevallen. Doordat ik veel rug en nekklachten had kwam ik terecht bij dr. Hoogbergen (plastische chirurg) ik ging voor een borstverkleining en ging naar huis met een BWC. Hier was ik natuurlijk heel blij mee, in januari 2017 heb ik de door dr. Hoogbergen uitgevoerde BWC gehad waar ik zeer tevreden over was!(12kg hebben ze weg gehaald) Na de OK bleek al snel dat mijn klachten nog steeds aanwezig waren, waardoor ik een borstverkleining heb aangekaart deze aanvraag kon volgens mijn arts (dr. Hoogbergen) aangevraagd worden. Dit zo gedaan, nadat ik mijn goedkeuring heb gekregen, bleek dat mijn arts een wachttijd van 14 mnd had. In overleg omdat ik 14mnd toch wel erg lang vond kreeg ik een andere arts aangewezen waar ik ook kennis mee heb gemaakt, ik had er een goed gevoel bij en ze garandeerde me dat ik nog voor het einde van het jaar geopereerd kon worden, en dat ik door de planning gebeld zou worden! Nou deze week belde ik voor de definitieve datum, kreeg ik te horen dat het dit jaar niet meer zou lukken! Nou ik kan je zeggen dat was voor mij een hele teleurstelling, ik had al alles gereregeld met mijn werk en het werk van mijn man. Dus nu zat ik met een probleem, gelukkig belde ze me snel terug en wilde ze me nog een ander alternatief voorstellen, ik zou in december bij dr. Temming terecht kunnen, ik wilde wel graag een kennismakings gesprek hebben dat krijg ik 2 nov, ik ging natuurlijk google naar zijn naam en recensies, kwam vanalles tegen maar ook dit forum, graag zou ik willen vragen of er mensen zijn die deze arts kennen of ervaring met hem hebben en hoe hij is als persoon, ik wil wel graag een klik hebben met de persoon aan wie ik mijn lichaam toevertrouw, dus wat zijn jullie ervaringen met dr. Temming uit Catharina ziekenhuis Eindhoven? 

Groetjes SanPat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.