Ga naar inhoud

Vae : 17 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Vae:

 

Ohja.. inderdaad! Ik heb ook nog 3 dagen gewacht met douchen na het knippen van de hechtdraadjes. Langste 3 dagen van mijn leven, haha! Die ochtend dat het eindelijk mocht sprong ik uit bed dan ook direct onder de douche. Je leert een warme douche wel waarderen zo ;)

 

Heb jij een foto album? Ben ook wel heel benieuwd naar de jouwe ^_^ Ik heb al zo'n mooie bh gezien en heel de maand februari heeft die winkel 50% korting.. dus op 28 februari meet ik mezelf en bestel ik gewoon want dan heb ik precies nog 14 dagen om te passen en eventueel terug te sturen. De verleiding is zo groot! Voelt net als het wachten op Sinterklaasavond vroeger :45:

Ik heb je toegevoegd :blush:

 

Ooohh ja!! Ik snak echt naar een volledige douche! Nu sta ik een beetje half half met de bovenkant koud te krijgen. Scheelt wel veel water moet ik zeggen :45: sta er een stuk minder lang onder want er is geen reet aan nu. 

 

Snap ik! Gewoon die halve winkel leeg kopen :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel mooi @Auks :wub: Het is natuurlijk nog heel vroeg maar zo te zien gaan die enorm goed bij je lichaam passen. Ik pb je wel even een foto van mij want ik krijg het niet voor elkaar om een nieuwe foto toe te voegen aan mijn album.. Borstenforum loopt op het eind telkens vast :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Vae:

Heel mooi @Auks :wub: Het is natuurlijk nog heel vroeg maar zo te zien gaan die enorm goed bij je lichaam passen. Ik pb je wel even een foto van mij want ik krijg het niet voor elkaar om een nieuwe foto toe te voegen aan mijn album.. Borstenforum loopt op het eind telkens vast :145:

Thanx! Ik hoop het haha. 

Ja leuk! Ben ook erg benieuwd naar jou! 

 

Hé wat lastig als hij steeds vastloopt :121:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.