Ga naar inhoud

Voorstellen! 25 jr. BV. oriënteren


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

 

Als sinds ik 13 ben wacht ik op mijn borsten. Inmiddels ben ik 25, bijna 26 en ik verwacht niet dat ze nog gaan groeien.

Ik heb nu een 80 A. Deze wordt echter niet gevuld door m'n boobies waardoor je altijd zo'n awkward lege tussenruimte hebt. 
Zo'n potlood test is ook hilarisch. Die hoef ik niet eens te proberen want hij klettert dan gelijk op de grond :P 

 

Inmiddels heb ik het geld voor een operatie. Dus op dat gebied zou het kunnen. Ik heb het er met mijn man over gehad, hij vindt mij goed

zoals ik ben. Maar hij zegt ook als jij daar gelukkiger van wordt dan moet je het doen! Mijn ouders twijfelen echter of dit wel het goeie moment

is om het te laten doen. Zij denken namelijk dat ze wel gaan groeien als ik zwanger ben. Ik heb alleen nog niet direct babyplannen. Eerst school afmaken

wat nog 2,5 jaar duurt. Dan nog een baan zoeken en werken. Daarna lijkt het ons verstandig om ons te richten op onze kinderwens.

 

Nu vraag ik mijzelf af: moet ik wachten nadat ik kinderen heb gehad ivm het eventueel groeien van mijn borsten? Of kun je ook al een borstvergroting doen

voordat je kinderen hebt? Zullen ze dan niet enorm worden en daarna alsnog uitlubberen?

 

Veel vragen hihi.. ik zal zelf ook even rondneuzen op dit forum maar ik hoop ook dat iemand van jullie wellicht antwoord heeft op deze vragen.

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.