Ga naar inhoud

Kramp/steekjes in borst


Aanbevolen berichten

Dag dames! Ik ga jullie eens om raad vragen. Ik ben bijna 10 maanden PO nu en ontzettend blij met het resultaat. Het enige dat 'jammer' is, is dat ik in mijn linker borst voor een deel helemaal geen gevoel meer heb. Dit stuk was in het begin veel groter maar nu is het nog slechts een deel. Naja hier kan ik prima mee leven het voelt alleen een beetje gek haha. Maar nu mijn issue:

 

Ik heb sinds een tijdje dat ik in mijn linker borst een soort ongemakkelijk gevoel krijg. Het is te vergelijken met een soort kramp en soms komen er steekjes aan te pas. Komt dit doordat de zenuwen aan het herstellen zijn misschien? Ik hoor graag wat ervaringen!

 

Dikke kus,

 

Chiara

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kuskuschiara

 

Hoi hoi,

 

Denk dat je goed zit met je gedachte dat je zenuwen aan het herstellen zijn. Vooral als je aangeeft dat het wat rommelt en verschuift met je gevoel in je linkerborst. Ik heb ook tot laat binnen het jaar zo af en toe steken gevoeld. Zo effe uit het niets :) 

Merkte dit ook goed als ik meer/zwaarder sjouwde als normaal of een verkeerde BH aanhad waar de beugel niet goed om mijn borst zat. Droeg dan eigenlijk een tijdje een sportbh en dan was het weg :106:Mijn gevoel was ook verdeeld over mijn borst behalve mijn tepels..die zijn vanaf dag 1 aanwezig hahaa..blijven sensors :45: 

Er staat 1 jaar voor een bv maar reken maar op langer want onze tieten nemen hun tijd om helemaal te herstellen.

 

Uiteraard als het erger wordt altijd je PC op de hoogte stellen.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.