Ga naar inhoud

Yin :6 november 2010: Total Beauty Clinic : Kortrijk


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Super leuk hier om jullie verslagen en foto's te kunnen bekijken, Ikzelf had mijn bv op 6 november en ik ben super tevreden.

Had maat 75 A en nu 75D :136:, kreeg ronde op de spier van 330 cc in de borstplooi, Ik ben 1.63 en weeg 58 kilo.

Na jaren van frustratie bij het kopen van lingerie moest ik zopas huilen van geluk, ben gaan shoppen en dacht dat het een 75 c zou worden maar die was te klein ( is me nog nooit overkomen) :unsure:

Zal proberen om vandaag nog foto's te plaatsen want ik ben er heeeeel fier op.

liefs

Ann

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

welkom hier...

en nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs ! :D

75D is een hele mooie maat, ben benieuwd naar je foto's!!

kliniek waar je geweest bent ken ik niet.. ben je er tevreden over?

heerlijk he om eindelijk borsten te hebben en leuke bhs te kunnen kopen!!

vind het ook echt leuk :D

veel plezier hier en met je boobs,

geniet er lekker van

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

welkom hier...

en nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs ! :D

75D is een hele mooie maat, ben benieuwd naar je foto's!!

kliniek waar je geweest bent ken ik niet.. ben je er tevreden over?

heerlijk he om eindelijk borsten te hebben en leuke bhs te kunnen kopen!!

vind het ook echt leuk :D

veel plezier hier en met je boobs,

geniet er lekker van

liefs :58:

Ben heel tevreden, ben wel de naam van de chirurge vergeten, is een vrouw en die doet voor total beauty clinic enkel de borsten, is haar specialiteit.

Voelde me vanaf het eerste consult op mijn gemak en heb mijn gevoel gevolgd en gedaan wat ze me aanbeveelden, zou eerst 300 cc worden, omdat ze dachten dat 330 cc er niet in kon, maar tijdens de operatie hebben ze 330 geprobeerd en het lukte niet. Ook de anesthesist was heel lief en stelde me op mijn gemak. Op maandag kreeg ik telefoon van de kliniek om te vragen hoe het was en om te zeggen dat ik altijd kon bellen of langsgaan als ik het nodig achtte.

Ik ben dus super tevreden over alles: dokter, nazorg, operatie en resultaat.

Ik geniet idd met volle teugen, mijn dochter van 17 is zelfs jaloers op mijn nieuwe boobies, kom dat tegen lol.

Bedankt voor je reactie, doet echt deugd om er met iemand over te praten.

Liefs

Ann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je zo tevreden bent !!

Hoe gaat het verder met de pijn?

Haha je dochter jaloers.. :unsure: haha leuk hoor!

Hoe oud ben je zelf eigenlijk??

je schreef dat 330 niet paste, maar uiteindelijk heb je toch wel 330 cc gekregen?

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je zo tevreden bent !!

Hoe gaat het verder met de pijn?

Haha je dochter jaloers.. :unsure: haha leuk hoor!

Hoe oud ben je zelf eigenlijk??

je schreef dat 330 niet paste, maar uiteindelijk heb je toch wel 330 cc gekregen?

Liefs x

Ja, heb wel 330 cc gekregen, sorry een type foutje het woordje "niet" hoort daar niet thuis lol.

Mijn dochter is 17 en heeft een volle 75A kleine 75B, mijn maat voor ik kinderen had.

Wat de pijn betreft SUPER, voel alleen precies een soort stuwing net als bij borstvoeding, maar dat zal wel over gaan ben pas één week PO.

Bedankt voor je reactie.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heb wel 330 cc gekregen, sorry een type foutje het woordje "niet" hoort daar niet thuis lol.

Mijn dochter is 17 en heeft een volle 75A kleine 75B, mijn maat voor ik kinderen had.

Wat de pijn betreft SUPER, voel alleen precies een soort stuwing net als bij borstvoeding, maar dat zal wel over gaan ben pas één week PO.

Bedankt voor je reactie.

liefs

xxx

Ikzelf ben 41 jaar, was dat vergeten te vermelden, heb precies de laatste week concentratie problemen, is dan ook het enige minpuntje lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yin

welkom :)

ik heb me eerste bv 375 gehad,geen ronde,anatomische en dan dual plane geplaatst toen,vond er niks aan,maar denk met voor de spier en dan ronde,dat je een goede keus gemaakt hebt,heb je ook foto,s?

welke prothesen heb je,merk?

super dat je herstel ook vlotjes verloopt.

nu maar genieten van het idee dat je volgende zomer heerlijk in bikini kan rondlopen die gevult is :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yin

welkom :)

ik heb me eerste bv 375 gehad,geen ronde,anatomische en dan dual plane geplaatst toen,vond er niks aan,maar denk met voor de spier en dan ronde,dat je een goede keus gemaakt hebt,heb je ook foto,s?

welke prothesen heb je,merk?

super dat je herstel ook vlotjes verloopt.

nu maar genieten van het idee dat je volgende zomer heerlijk in bikini kan rondlopen die gevult is :D

greetzz moontje

Heb nog geen foto's, als mijn vriend nog goesting heeft om ze te nemen zal ik er straks plaatsen.

Ik ben heel blij met de vorm en formaat, voor mij hoefde het niet groter, wou nog dat het er natuurlijk uitzag, maar dat is dan mijn persoonlijke voorkeur, vind grotere borsten bij andere vrouwen wel heel mooi, jah, ik hou nu eenmaal van borsten kijken, ook al ben ik een vrouw en hetero lol.

Verlang echt naar de zomer, om eindelijk eens wat vlees te kunnen laten zien, en zelf zo nu en dan naar beneden te kijken om ze te bewonderen natuurlijk.

Het merk van prothesen is sebbin.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha maakt niet uit dat je er overheen hebt gelezen... ;)

Ja de pijn is ff vervelend, maar als je straks wat verder bent, dan heb je het er zeker voor over gehad!

mijn bv is nu 2.5 maand geleden en ben helemaal happy.. mijn borsten voelen helemaal als me eigen aan!

gaat het rugslapen een beetje? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja leuk he,uitkijken naar de volgende zomer met ene gevulde bikini :D

welke maat heb je met de 330cc? ik had een 75C aan de 375 overgehouden.

Heb een mooie gevulde 75D cup, 75C was te klein, en mijn wens was een 75D maar had niet gedacht met 330cc dat ik een D zou uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha maakt niet uit dat je er overheen hebt gelezen... ;)

Ja de pijn is ff vervelend, maar als je straks wat verder bent, dan heb je het er zeker voor over gehad!

mijn bv is nu 2.5 maand geleden en ben helemaal happy.. mijn borsten voelen helemaal als me eigen aan!

gaat het rugslapen een beetje? xx

Rugslapen is moeilijk, maar heb al 2 nachen op mijn zijde geslapen met een kussen in mijn armen, en dat gaat beter,goed eigenlijk, had last van rugpijn en nu niet meer.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yin,

Wat fijn dat je zo happy bent met je nieuwe aanwinsten!

Nog even geduld en dan kan je lekker gaan shoppen voor nieuwe bh's en bikini's.

Beter hoor dat je al een beetje op je zij kan slapen. Ik ga het nog niet proberen, ik slaap wonder boven wonder prima op mn rug, heb helemaal niet de behoefte om te draaien en ook geen rugpijn. Ik slaap wel op 4 kussen, dat dan weer wel haha.

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yin,

Wat fijn dat je zo happy bent met je nieuwe aanwinsten!

Nog even geduld en dan kan je lekker gaan shoppen voor nieuwe bh's en bikini's.

Beter hoor dat je al een beetje op je zij kan slapen. Ik ga het nog niet proberen, ik slaap wonder boven wonder prima op mn rug, heb helemaal niet de behoefte om te draaien en ook geen rugpijn. Ik slaap wel op 4 kussen, dat dan weer wel haha.

Veel plezier op het forum!

Goedemorgen,

Ook al vroeg wakker zie ik, lekker geslapen?

Keek nog eens naar je foto's en wat heb jij een sexy sport BH aan zeg, voel me net een non als ik de mijne vergelijk :rolleyes:

Kijk er echt naar uit om dat ding uit te doen, maar ik voel dat het nodig is, ze zitten goed opgespannen hij is zelfs een maatje te klein is een 75C maar is beter dan dat hij te groot is, dus we moeten nog eventjes geduld hebben hé. Gelukkig is het winter, denk dat het in de zomer lastiger zou zijn.

Hoe gaat het met jou, niet te veel pijn?

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha is jouw sportbh nog erger?? Ik kan het me echt niet voorstellen :152:

Ik vind het ook heerlijk om hem uit te doen, heb net een half uur in bad gezeten (borsten niet onder water hoor) en daarna nog even zonder bh rondgelopen. Nu zit ie weer aan. Ik vind hem trouwens niet vervelend zitten, hij zit niet te strak ofzo, ik vind alleen die band bovenaan lelijk en irritant want die zie je overal doorheen. Ik heb nu een strak truitje aan en dat ziet er natuurlijk niet uit, maar ja, ik ga toch verder nergens heen vandaag, alleen ff boodschappen doen dalijk maar dan heb ik mn jas aan.

Met mij gaat het heel goed, ik heb helemaal geen pijn gehad, echt heel raar. Alleen een beetje spierpijn en een soort van stuwing maar lang niet zo erg als tijdens mn borstvoeding dus eigenlijk mag dat geen naam hebben. Ik vind het maar raar, soms denk ik: Het is dat ik die boobs zie zitten anders zou ik eraan twijfelen of er wel een bv gedaan is. Ik heb ook geen steken gehad, misschien komt dat nog? Het borrelt niet, ik ben niet moe, ja wat suffig door de pijnstillers maar de Tramadol die ik heb gekregen die slik ik niet meer en ik doe het nu op paracetamol maar denk dat ik daar ook maar mee stop want ik heb niet het idee dat dat nodig is. Ik vind het maar raar, de pc zei dat ik hem de eerste 5 dagen zou vervloeken omdat ik heel veel last zou krijgen omdat ze onder de spier zitten maar ik heb dus geen idee waar hij het over heeft. Ik kan goed opstaan uit bed, vanaf nacht 1, ook uit bad, aankleden gaat makkelijk, ook de kinderen....wat ik al zei: net alsof ik geen operatie heb gehad, en dat al vanaf dag 1. Slapen gaat ook goed, ik lig gewoon op mn rug op een paar kussens en als ik 's ochtends wakker word dan ben ik uitgeslapen en voel ik me prima.

Als ik een kantoorbaan gehad zou hebben, dan was ik gewoon weer aan het werk gegaan....maar ja, ik heb geen baan dus dat is niet aan de orde haha.

Hoe is het met jouw pijn? Heb jij veel last gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha is jouw sportbh nog erger?? Ik kan het me echt niet voorstellen :152:

Ik vind het ook heerlijk om hem uit te doen, heb net een half uur in bad gezeten (borsten niet onder water hoor) en daarna nog even zonder bh rondgelopen. Nu zit ie weer aan. Ik vind hem trouwens niet vervelend zitten, hij zit niet te strak ofzo, ik vind alleen die band bovenaan lelijk en irritant want die zie je overal doorheen. Ik heb nu een strak truitje aan en dat ziet er natuurlijk niet uit, maar ja, ik ga toch verder nergens heen vandaag, alleen ff boodschappen doen dalijk maar dan heb ik mn jas aan.

Met mij gaat het heel goed, ik heb helemaal geen pijn gehad, echt heel raar. Alleen een beetje spierpijn en een soort van stuwing maar lang niet zo erg als tijdens mn borstvoeding dus eigenlijk mag dat geen naam hebben. Ik vind het maar raar, soms denk ik: Het is dat ik die boobs zie zitten anders zou ik eraan twijfelen of er wel een bv gedaan is. Ik heb ook geen steken gehad, misschien komt dat nog? Het borrelt niet, ik ben niet moe, ja wat suffig door de pijnstillers maar de Tramadol die ik heb gekregen die slik ik niet meer en ik doe het nu op paracetamol maar denk dat ik daar ook maar mee stop want ik heb niet het idee dat dat nodig is. Ik vind het maar raar, de pc zei dat ik hem de eerste 5 dagen zou vervloeken omdat ik heel veel last zou krijgen omdat ze onder de spier zitten maar ik heb dus geen idee waar hij het over heeft. Ik kan goed opstaan uit bed, vanaf nacht 1, ook uit bad, aankleden gaat makkelijk, ook de kinderen....wat ik al zei: net alsof ik geen operatie heb gehad, en dat al vanaf dag 1. Slapen gaat ook goed, ik lig gewoon op mn rug op een paar kussens en als ik 's ochtends wakker word dan ben ik uitgeslapen en voel ik me prima.

Als ik een kantoorbaan gehad zou hebben, dan was ik gewoon weer aan het werk gegaan....maar ja, ik heb geen baan dus dat is niet aan de orde haha.

Hoe is het met jouw pijn? Heb jij veel last gehad?

Lucky you als ik dit hier allemaal lees, alhoewel ik zeker niet mag klagen hoor, had de eerste 3 dagen hevige pijn, vooral aan mijn ribben, ze hadden me gezegd dat het net zou zijn alsof er een bus over je gereden is, wel beter kon ik het niet omschrijven :rolleyes: , maar na de 3 de dag ging het heel veel beter, ben wel blij als ik die lelijke bh terug mag aandoen, zitten goed vast erin en k'voel geen pijn. Die band bovenaan heb ik niet en ben er niet rouwig om hoor, maar ben zo content want vind mijn boobies super mooi, moet nog wennen aan het uitzicht als ik naar beneden kijk, eindelijk een decollete :1big_boobs:

Ik ga maandag terug aan het werk en ik ben zeker dat het geen probleem zal zijn, zal wel de huishoudelijke taken nog achterwege laten zou teveel worden denk ik.

Wou gisteren nog foto's hier plaatsen maar mijn vriend had zijn camera bij maar had zijn geheugenkaartje bij hem thuis vergeten, vond het zo jammer, en hij woont te ver om efkes over en weer te rijden, zal in de loop van volgende week pas lukken denk ik, zal ook een foto nemen van mijn "mooi" sport BH :125:

Knijp eens in je wang, misschien droom je dat je big boobies hebt :43:

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.