Ga naar inhoud

bh te klein,of is dit nu weer mode ofzo


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

ik vind het nu zo bizar he,als je tegenwoordig op afbeeldingen kijkt,en je ziet hoe ze tegenwoordig een bh aan hebben,phfff

dan denk ik,is die bh niet wat te klein,of hoort dat nu zo? als dit zo hoort dan kan ik nog wel bh D aan om dit efect te krijgen,hahahaha

ik heb hieronder een voorbeeldje gezet,wat vinden jullie er nu van

http://www.christineleduc.nl/product/details/02001-trendy-beugelbeha.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee A70, ik heb ze nog niet weggegooid, mn dochter wilde ze graag hebben voor in haar verkleedkist.

Die ga ik dalijk eens even terugvorderen :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen ze om een voller decolete te creeren,kijk maar naar mijn te kleine bhs,iedereen denkt meteen ZO die Vlinder heeft enorme tieten...valt dus reuze mee hoor.

Als ze die bhs zouden aan doen in hun eigen maat,dan staat t ineens niet zo heel sexy meer,dus zou t minder verkopen.

Maar ja ze modderen ook maar wat aan hoor,als ik laatst die foto zag weet je nog Moon met die mannenbenen en kalknagels ,whahaha,zag m pas weer voorbij varen...looooooooooool.154.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.