Ga naar inhoud

Anoniempje2 : 22 december 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, ben een mama van 29, van 2 kids. Zit al een zeer lange tijd met het gedacht van een borstvergroting in mijn hoofd. Toch al meerdere jaren intussen, gedachte is enige tijd ontspoord geweest door kids te krijgen en andere prioriteiten. Maar toch is deze altijd ergens blijven hangen in m'n achterhoofd wegens toch wel een ontevredenheid over mezelf. Rond m'n 21ste had ik een volle B cup. Maar had toch liever een cupmaat groter gekregen. Zat toen ook al met de gedachte van een borstvergroting, maar was er toen uiteindelijk niet van gekomen. Ben 1m77 lang en woog toen een goeie 73kg. Nu na al die jaren verder en 2 zwangerschappen, weeg ik intussen een 65kg. Ben ook verkleint van borst, is ook niet meer die volle B cup van toen. Waar ik echt wel ontevreden over ben (schaamte, vind het niet mooi, worden soms grapjes over gemaakt wat toch wel kwetst, voel me minder zelfverzekerd). Schaam mezelf voor mijn vriend. Hij vind het totaal niet nodig dat ik me hoef te schamen. Hij vind me super zoals ik ben, en zou zelfs geen borstvergroting willen. Maar merkt en ziet dat ik het er toch wel moeilijk mee heb, en hij zal me er zeker in steunen met of zonder borstvergroting. Vorig weekend uiteindelijk besloten om dan toch een borstvergroting te laten doen. Deze zal ook doorgaan in de wellnesskliniek in Genk bij Dr Luc Damen. Heb gekozen voor de next day surgery, 21 en 22 december. Nog een dikke 3 maand, is nix vergeleken na al die jaren... Ga me eindelijk meer zelfverzekerd voelen, droom dat eindelijk zal uitkomen. Kijk hier enorm naar uit. Moesten er mensen zijn dat ervaring hebben met deze kliniek en dokter graag zou ik jullie reacties of mening willen lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anoniempje2

hey, ik heb zelf geen ervaring met Dr Damen. Mss dat je eens in de zoekbalk kan zoeken. Mijn situatie is een beetje hetzelfde als die van jou. Een bv willen en nu eindelijk na zoveel jaren en 2 kids later komt het toch terug boven. Dus de knoop is doorgehakt. 25 okt is het bij mij zover. Ik word geopereerd door Dr Verdonck. Weet nog niet goed de maat. Ben nog aan het twijfelen en een 2de consult is gepland om nog eens te passen. Het word sowieso motiva full. Spannend allemaal! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd bij dr Damen. Ik kan alleen maar positief zijn, consultatie goed verlopen, kon vragen stellen maakte echt tijd voor me, heel vriendelijk personeel. Dag van de operatie ook super ontvangen. En nu herstellen ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Op 9/12/2017 om 00:30 zei Dnise:

Ja deze kliniek stond ook goed aangeschreven. Ben je tevreden met het resultaat?

Hey, 22 december was de grote dag. En ben zeer tevreden. Dag ervoor had ik een consultatie dan wordt er pasprothesen gepast. Dan kan je ook al je vragen stellen waar je eventueel mee zit. Dag nadien was de ingreep. Stond als eerste op de lijst voor die dag. Moest me aanmelden om 7u50 en om 11u was ik al buiten. Zeer tevreden over deze kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.