Ga naar inhoud

37.4 koorts


Melanielove

Aanbevolen berichten

@Melanielove

 

hoi hoi,

 

37.4 is inderdaad een normale temperatuur, maar het is wel even belangrijk om te weten of je nog pijnstillers slikt, deze verlagen namelijk de temperatuur.

 

Mocht je inderdaad nog pijnstillers slikken, dan even de temperatuur in de gaten houden, loopt deze op, dan is het verstandig om even je pc te bellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Melanielove:

Hey desert rosé Bedankt voor je reactie ik heb vandaag niks geslikt,ik ben sinds eer gisteren begonnen met afbouwen met alle pijnstillers.

 

xx

 

 

Graag gedaan hoor meis, maar dan zou ik me niet al te veel zorgen maken, pijnstilling zit nog wel een klein beetje in je bloed, maar een temp van 37.4 is vrij normaal.

 

Hou alles gewoon even in de gaten, mocht je je nu niet lekker gaan voelen, of dat je borst ( en)  rood en/of warm worden, dan aan de bel trekken.

 

Pak op tijd je rust, dat is ook nog heel belangrijk, je lichaam is hard bezig om te herstellen en dit verbruikt enorm veel energie.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Graag gedaan hoor meis, maar dan zou ik me niet al te veel zorgen maken, pijnstilling zit nog wel een klein beetje in je bloed, maar een temp van 37.4 is vrij normaal.

 

Hou alles gewoon even in de gaten, mocht je je nu niet lekker gaan voelen, of dat je borst ( en)  rood en/of warm worden, dan aan de bel trekken.

 

Pak op tijd je rust, dat is ook nog heel belangrijk, je lichaam is hard bezig om te herstellen en dit verbruikt enorm veel energie.

 

xx

Oef! Ben wat opgelucht bedankt.Dan zal het zeker niks ergs zijn! 

Kan namelijk rap in paniek schieten 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.