Ga naar inhoud

Fibi11 : 12 oktober 2017 : Dr. Nelissen : globalcareclinic


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben 24jaar, 1.66 lang en weeg 60kilo. bh maat 70a het is elke zomer een ramp met een bikini kopen, mijn borsten passen echt niet bij mijn lijf vindt ik. Dus wil ik een borstvergroting overwegen. Het gaat alleen langzaam met sparen dus genoeg tijd voor info op te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Dames,

 

Ik ben 25 jaar, 1,66 lang en weeg 63kilo.

Overweeg al heel lang een borstvergroting omdat mijn borstjes ( 70 a) niet bij mijn lichaam passen. Heb eindelijk een datum, al over 3 weekjes :).

 

Ik heb voor deze chirurg gekozen omdat hij veel voor de spier plaats, wat ik graag wil ivb met natuurlijk meebewegen en herstel. 

 

Uiteindelijk gekozen voor motiva ergonomix demi 245cc, wat volgens de chirurg heel natuurlijk zou worden en goed bij mijn lichaam zou passen.

 

Ik ben zelf erg benieuwd en vind het heel erg spannend.

 

Groetjes Fibi 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fibi11, spannend meis... over twee weken dan heb je ze al. 245cc zal mooi bij je lichaam passen. Geniet van de voorpret. Nu lekker af gaan tellen. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

Bij mij is het nu ook achter de rug.:D

Ik had wel meer pijn dan verwacht maar nu gaat het redelijk.

Behoorlijke druk aan de onderkant en steken aan de zijkanten. Maar het is te verdragen. 

Ben nu al wel heel blij met het resultaat, ook al nog best een zwelling bovenaan.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.