Ga naar inhoud

BV begin 2018 gepland en op zoek naar ervaring


Gast Kippetje77

Aanbevolen berichten

Ik zal me even voorstellen:

 

Ik ben 40 jaar oud, moeder van 2 kids van 19 en 16 jaar oud. 168 en 60 kg. cupmaat 70/75 AA soms A. Al jaren wil ik een borstvergroting maar durfde het nooit. Bang voor wat anderen van mij zouden denken. Ik wilde niet in een gezond lichaam snijden enz. Maar omdat ik me nooit compleet/vrouwelijk heb gevoeld heb ik besloten om er toch voor te gaan. Ik ben op zoek naar ervaring en ik heb zoveel vragen.... voorbeeld, welk merk prothese is de beste, ik heb veel gehoor van Mentor maar zijn dit de beste? ook heb ik ook hele praktische vragen. Hoe is het gevoel na een vergroting? voelt het niet zwaar en stug? of voelt het juist heel natuurlijk? Als je de prothese achter de borstspier laat plaatsen kan dat dan voorkomen dat je borsten gaan hangen? en ik sport op dit moment 3 keer per week en wat na de operatie? loop je dan helemaal te stuiteren omdat je een paar weken niet kan sporten? En wat zijn bijvoorbeeld bijkomende zaken waar je in eerste instantie helemaal niet over nadacht?

 

Ik zal op zoek gaan naar info op het forum, maar als iemand zijn ervaring met mij wil delen zou ik het ook enorm waarderen. 

 

Groetjes en een fijne zondag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.