Ga naar inhoud

Is er iemand die rond de 1,64 is en 51 kilo?


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Anoniems:

Hi Ellen, ik heb een next day surgery gepland op 6/7 november. Ik heb totaal geen idee over waar ik allemaal op moet letten. Ik vind het ook raar dat zelfs mensen met hetzelfde postuur en zelfde cc een andere cupmaat kunnen hebben:) 

ik weet trouwens niet of het verstandig is dat een operatie gelijk na mijn consult heb. Misschien moet ik nog wel een consult plannen ergens anders :/

Is er eigenlijk een cc en soort model wat de meeste mensen het mooist vinden? 

Ohja dat had ik al ergens gelezen dat je next day surgery doet. 

 

Aantal cc en model is heel erg persoonlijk.

 

Dat iedereen andere cupmaat heeft komt omdat niet iedereen een gelijke voorsituatie heeft. Ook kan het liggen aan het merk prothese omdat aantal cc eigenlijk niet zoveel zegt. Het ene merk valt groter/kleiner uit dan een ander merk met precies dezelfde cc's. 

 

Ik ben 1.68, 61kg en had een 70A nu een 70E/D met 275cc motiva full ergonomix. Voor het zicht is dit 'maar' een c-cup. 

 

Om je te oriënteren zou ik kijken naar meiden met dezelfde lengte/gewicht/voorsituatie en hetzelfde merk dat jij wilt. 

Het is best wel even zoeken denk ik, maar dan heb je het beste een idee van hoe het zou kunnen zijn.

 

Wil je als zicht een C of een D cup? Bh-maat is altijd groter dan hoe het eruit ziet. Zou ook tijdens consult zeggen van ik wil graag een ..-cup. En je kunt ook eventueel foto's laten zien van meiden die vergelijkbaar zijn met jouw. Dan heeft de pc al een aardig idee. Dan tijdens het passen moet je goed opletten en jezelf de tijd geven omdat het best overweldigend kan zijn. Soms is dan namelijk alles al heel groot terwijl dat daarna misschien niet meer zo is.

 

Hopelijk heb je hier iets aan? Succes meid!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 24-9-2017 om 13:13 zei Race:

Hoi! Ik ben 1.64 en weeg 54, laatste 4 kilo is door spier. Op mn profiel kun je mijn postuur bekijken. Ik heb op 11 september 350 cc laten plaatsten bij Frans Straten. Hiermee oogt het op een grote C kleine D.

@Race hoi!

Ben je tevreden over de grootte?

Ik wordt over 3weken geopereerd door Frans en twijfel nog over 345 of 395cc...

 

Heb jij misschien ook foto's die ik zou mogen zien,we hebben ongeveer dezelfde voorsituatie :) thnxx alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 164 en 55 kilo..vorige week 9 okt geholpen..dus nu 1 week po...ik moet wel zeggen dat ik sinds vorig jaar tot nu 10 kilo ben aangekomen...jammer genoeg niet bij de borsten..ik wilde 300cc...maar de pc adviseerde 375 ivm veel vel en zou anders niet mooi worden...gr linie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.