Ga naar inhoud

Verandering


Kellyyy

Aanbevolen berichten

Had jij het idee dat het bij het passen groter was dan nu?

 

Ik moet nog volgende week maar lees overal dat ze nog moeten groeien maar miss heb jij wel veel minder vocht dan de andere...hopelijk trekken ze nog mooi bij naar jou wens, wat ik lees is die kans heel groot!

 

waar ben jij geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii,

 

ik ben vandaag 17 dagen po.. ik moet zeggen dat mn borsten vanaf dag 1 po wel kleiner zijn geworden/zijn geslonken, maar ik zie ook weer vaak voorbij komen dat na ongeveer een maandje/2 maanden je borsten echt gaan vormen, dus wat ronder en bij vele meiden lees ik ook dat ze nog groter worden, dus ik ben ook benieuwd voor ons allebei haha!

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik heb dus ook dat ze nog slinken door het vocht wat afneemt, nou had ik volgens mij veel vocht en nog steeds in m'n rechterborst dus ik ga er vanuit dat deze kleiner wordt. Fijn omdat deze nu ook groter is (al was die altijd al groter ook voor operatie) maar minder omdat ik eigenlijk niet hoop dat Mn borsten überhaupt nog kleiner worden.. er zijn echt heel uiteenlopende verhalen van meiden die na maanden nog een groei zien en mensen die het idee hebben dat het toch minder groot uitvalt. Je kan in mijn album kijken naar het verschil vanaf eerste dag.. ik zal vandaag ook nog wat foto's plaatsen dan zie je dat ze nu ook wat meer geslonken zijn al ben ik nog steeds tevreden met de maat. Geef het wat tijd.. ben je al op nacontrole geweest? Misschien kan je dan je zorg uitspreken! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.