Ga naar inhoud

karinah : 18 september 2017 : Dr. Halbesma : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag heb ik een borstlift + borstvergroting van 500 cc onder gaan door Gert jan Halbesma in het bauland kliniek wat een super lieve dokter maar moet jullie toch eerlijk vertellen had niet gedacht dat het zo een pijn zou doen...dit is me toch even zwaar tegen gevallen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karinah,

 

Heel veel sterkte, is de pijn al wel minder geworden? En ben je tevreden over het resultaat?

 

Ik ben nog aan het twijfelen over een borstvergroting met lift, kreeg bij het eerste consult van dr. Fresow het advies om te liften en daardoor twijfel ik (weer), m.n. over de littekens. Hebben ze bij jou een "anker" gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi de pijn is er nog alleen de druk op me borst is al wat minder. Ik ben tot nu toe heel erg tevreden over het resultaat. Ik heb inderdaad een anker als litteken maar het was ook echt nodig want mijn tepel hing ver onder mijn borstplooi. Ik heb eerst ook heel erg getwijfeld maar toch maar geluisterd naar de arts succes met je keuze die je gaat maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoe gaat het vandaag met de pijn?

 

Ik ben vandaag naar een andere arts geweest en die raadde aan een lift en protheses niet in 1 behandeling te doen omdat de huid dan door de lift strakker getrokken wordt terwijl de prothese juist druk op de huid gaat uitoefenen. Hij zei dat ik eerst een lift zou kunnen doen, en dan een half jaar later evt vergroting als ik dat dan nog nodig zou vinden. Heb nu D (hangend ☺️) en zou na de lift nog steeds D hebben maar mooier. Dus nu twijfel ik weer of ik alleen een lift zal doen. Heb nog maar een consult bij weer een andere arts ingepland om te kijken wat hij ervan zegt...

Jij hebt grote protheses zag ik, heeft jouw arts niet gezegd dat het miss beter was om 2 aparte operaties te ondergaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de pijn gaat het goed de eerste 3 dagen waren het ergste. Ik ben van een E/F naar een B cup gegaan na 54 kilo te zijn af gevallen ik ben naar 4 verschillende artsen geweest waarvan drie artsen zeiden lift + vergroting in een keer ze hebben niks gezegd over het in twee keer te doen. En een arts zei dat ik geen lifting nodig zou hebben als ik maar 775 cc erin zou doen. Misschien is indd alleen een borstlift al goed voor je 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@karinah,

 

Hey meis, hoe is het nu met je? Nog steeds pijn? Waar had je het meeste pijn van? Van de borstlift of van het feit dat er protheses tussen je borstspier geplaatst zijn? Of pijn van zowel de lift, als de geplaatste protheses? 

Ik word 8 december geopereerd door Dr. Nio. Ik heb namelijk een double bubble en die kan alleen opgelost worden door een borstlift i.c.m. grotere protheses (ik heb nu 560cc hp van Natrelle). Waarschijnlijk ga ik protheses krijgen van rond de 800cc. Volgende week donderdag, 5 oktober, ga ik op consult bij dr. Nio. Ben benieuwd wat me te wachten staat. Mijn eerste bv, 22 jaar terug, vond ik behoorlijk pijnlijk (270cc). Mijn prothesewissel vorig jaar vond ik echt peanuts. Dus ben benieuwd wat het 8 december gaat worden. Was daarom nieuwsgierig naar jouw ervaring. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Jaydee:

@karinah,

 

Hey meis, hoe is het nu met je? Nog steeds pijn? Waar had je het meeste pijn van? Van de borstlift of van het feit dat er protheses tussen je borstspier geplaatst zijn? Of pijn van zowel de lift, als de geplaatste protheses? 

Ik word 8 december geopereerd door Dr. Nio. Ik heb namelijk een double bubble en die kan alleen opgelost worden door een borstlift i.c.m. grotere protheses (ik heb nu 560cc hp van Natrelle). Waarschijnlijk ga ik protheses krijgen van rond de 800cc. Volgende week donderdag, 5 oktober, ga ik op consult bij dr. Nio. Ben benieuwd wat me te wachten staat. Mijn eerste bv, 22 jaar terug, vond ik behoorlijk pijnlijk (270cc). Mijn prothesewissel vorig jaar vond ik echt peanuts. Dus ben benieuwd wat het 8 december gaat worden. Was daarom nieuwsgierig naar jouw ervaring. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 Hoi @Jaydee de pijn is nu eindelijk helemaal weg. Heb van beide last gehad en van een tepel heb ik last van gehad die is nu pas een beetje rustig aan het worden. Er is ook klierweefsel weg geschraapt in beide borsten weet alleen niet waarom was te suf om dat die dag te vragen maar dat vraag ik wel bij de controle. Liefs karina

Link naar reactie
Delen op andere sites

@karinah

Fijn dat je nu vrijwel pijnloos bent. Dat vind ik vrij snel hoor. Het is toch een behoorlijke ingreep geweest. Nou meis, ga maar lekker genieten van je mooie boobs. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.