Ga naar inhoud

Ervaringen Dr Visser en dr Damen Wellness Kliniek en Voor of achter spier plaatsen??


Lotte23

Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

Ik had al eerder een topic gestart over mijn consult gesprek van binnenkort,

maar zit met wat vraagjes waar ik me zorgen over maak...

Ik zag al dat enkelen van jullie door Dr Damen of Dr Visser is geholpen! Niets dan goede

verhalen dus daar ben ik blij mee!!

Ik heb een consult gepland bij Dr Visser binnenkort maar lees uit jullie verhalen dat

zij eigenlijk altijd VOOR de spier plaatst en via de tepel, klopt dit?

En Dr Damen ACHTER de spier en via de borstplooi..

Ik heb begrepen dat voor de spier natuurlijker oogt, maar meer kans is op 'hangen' later en randjes voelen

en achter de spier steviger zit en minder kans op verzakken...

Als ik dit zo lees gaat mijn voorkeur uit naar achter de spier, omdat ik bang ben

binnen 10 jaar in aanmerking te komen voor een lift, aangezien ik voor mijn gevoel

nu al hangtietjes heb..

En liefst via de borstplooi..

ben benieuwd naar wat jullie denken en weten :141:

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi...

Ja das een lastige!!

Persoonlijk zou ik ook niet via mijn tepel willen, maar dat is persoonlijk!

Ik zou gewoon het even bespreken.. Als je liever achter de spier wilt en via de borstplooi dan ga je toch voor Dr.Damen?

Je kunt altijd nog ergens anders een consult plannen!!

Success :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotte,

Dr. Visser plaatst niet enkel voor de spier en via de tepel hoor, ze doet ook dual plane en via de borstplooi, gewoon wat het beste bij de persoon past dus! Dr. Damen doet wel meestal achter, maar zag ook al wel eens iemand passeren met een voor de spier plaatsing bij hem.

Zou gewoon effe je consult afwachten bij dr. Visser, zij weet echt wel wat het beste is bij je, en zag al veel mooie resultaten voorbij komen, ze kan heel goed inschatten wat bij je past.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Dames,

Ja,... ik wil t ook niet via mn tepel, lijkt me zo naar!! Niet dat je er wat van voelt natuurlijk op dat moment, maar via de borstplooi lijkt mij het meest 'normale'!

Denk dat ik het consult maar gewoon moet afwachten inderdaad, kijken wat zij het beste vind!!

zij heeft er meer verstand van dan ik, gelukkig!!

Eefje, jij hebt ze op de spier zie ik! hoe heb jij je herstel ervaren?

ben zoo zenuwachtig terwijl er nog niet eens wat gaat gebeuren hahaha

kan nergens anders meer aan denken, joepie!!

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa.. Dat ga ik zeker aangeven dat ik dat niet wil.. Ik betaal ervoor

En het is niet iets wat moet zoals een kies trekken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door dokter damen geholpen. Stik leuke vent, veel humor, maar weet ook van zijn werk natuurlijk. Ik las dat jij had vernomen dat een voor de spier plaatsing natuurlijker oogt, mij is het andersom verteld?

Wat de andere ook zeggen, hoor eerst dokter de visser uit, en als ze komt met iets wat je niet wilt, moet je het gewoon eerlijk zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kim,

Bedankt voor je antwoord, ja daarom, iedereen zegt wat anders dus vroeg t me af.. Maar ga t zien, nog 1 weekje!! Spannend!!

Xzx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, we hebben op de zelfde dag consult! wat grappig! :106: hoe laat heb jij je afspraak met Dr. visser?

groetjes lunap!

p.s mijn voorkeur is juist voor de spier !grappig he dat iedereen andere ideeen heeft! Tepel lijk mij ook niks, al moet zeggen dat je dan wel bijna geen liteken overhoud!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lunap!! Ohw echt haha funny!! Ik heb hem om half 12 en jij? Wie weet zie ik je daar wel ;) heb je ook bij dr visser??

En weet je al een beetje wat je wilt? Voor/achter spier en grootte??

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lunap!! Ohw echt haha funny!! Ik heb hem om half 12 en jij? Wie weet zie ik je daar wel ;) heb je ook bij dr visser??

En weet je al een beetje wat je wilt? Voor/achter spier en grootte??

Xx

Half twee ik het goed heb, moet straks eerst ff spieken in mijn agenda hahaha druk druk druk!

Ik heb ook bij dr. Visser een afspraak! Graag zou ik voor de spier willen. Dit lijkt mij met tillen gewoon mooier( i.v.m samen trekking spier) Mij is verteld dat voor de spier de mooiste resultaat geeft.. ik denk dat elk lichaam anders is! Nu heb ik nog een kleine A cup en hoop straks toch op een C.uit te komen. Ben bij Mediconsult Haarlem geweest en die zeide 275 en dat zou dan grote B, kleine C worden.... ik hoop toch echt op een grote c lol! ga nu lekker slapen!

tot babbels,

Lunap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Half twee ik het goed heb, moet straks eerst ff spieken in mijn agenda hahaha druk druk druk!

Ik heb ook bij dr. Visser een afspraak! Graag zou ik voor de spier willen. Dit lijkt mij met tillen gewoon mooier( i.v.m samen trekking spier) Mij is verteld dat voor de spier de mooiste resultaat geeft.. ik denk dat elk lichaam anders is! Nu heb ik nog een kleine A cup en hoop straks toch op een C.uit te komen. Ben bij Mediconsult Haarlem geweest en die zeide 275 en dat zou dan grote B, kleine C worden.... ik hoop toch echt op een grote c lol! ga nu lekker slapen!

tot babbels,

Lunap

Heb ff gebeld want ik had de tijd niet opgewschreven maar ik heb om kwart voor twaalf een afspraak met dr. visser! lol dus ik ben naar jou!! wat is de wereld toch klein!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lunap,

Dan kom ik je nog wel tegen dan ;) maar vind t niet fijn om te weten eigenlijk dat ik maar een kwartiertje de tijd heb, heb nl een lijst met vragen haha dus als t uitloopt, weet je vast hoe het komt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lunap! Hoe was je consult gister? Ben benieuwd of ik je gister nog heb gezien! Ik was er iets na half 12 en was om 12 uiuir aan de beurt!

Ze adviseerde mij 330 cc achter de spier, omdat ik een 'natuurlijke' verzakking heb van mn borsten, ze zijn zonder reden gaan hangen.. En heb boven mn borsten geen vet of borst weefsel, alleen dunne huid, anders is de protese erg te zien als t voor de spier wordt geeplaatst!

Twijfel alleen of ik 330 niet teveel vind. Ik zei dat ik richting D wilde maar ben bang dat t onnatuuurlijk groot gaat worden..

Nou ben benieuwd wat ze jou adviseerde!! En ik kan nog steeds niet via mn laptop op het forum, vervelend!! Kan alleen viaa mn blackberry..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik ben door dokter damen geholpen. Stik leuke vent, veel humor, maar weet ook van zijn werk natuurlijk. Ik las dat jij had vernomen dat een voor de spier plaatsing natuurlijker oogt, mij is het andersom verteld?

Wat de andere ook zeggen, hoor eerst dokter de visser uit, en als ze komt met iets wat je niet wilt, moet je het gewoon eerlijk zeggen!

Hey meid! ik heb 10 mei in antwerpen mijn eerste consult bij dr. damen,kan je mij vertellen hoe het nu met jou is en hoe je herstel verlopen is , want voor jou is het inmiddels alweer eventjes geleden?

Ben supernieuwsgierig, en ook beetje bang door somiige verhalen die vind op internet:s, hoelang duurde de ingreep, had je veel last daarna of viel dat mee, ik doe een administratieve job, zou dat vrij snel kunnen bijv. na het weekend terug werken enz?

Supernieuwsgierige omi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben door dokter damen geholpen en heb ze achter de spier en via de borst plooi en ik ben der blij mee tis nu bijna een half jaar geleden

je moet je eigen gevoel volgen meid

heb je meer info voor me meid? Ik heb 10 mei eerste consult bij dr damen vor een Bv die ik al heel erg lang wil doen, en ben echt benieuwd naar jou ervaring met dr damen

grtjs omi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hey Lotte,

Dr. Visser plaatst niet enkel voor de spier en via de tepel hoor, ze doet ook dual plane en via de borstplooi, gewoon wat het beste bij de persoon past dus! Dr. Damen doet wel meestal achter, maar zag ook al wel eens iemand passeren met een voor de spier plaatsing bij hem.

Zou gewoon effe je consult afwachten bij dr. Visser, zij weet echt wel wat het beste is bij je, en zag al veel mooie resultaten voorbij komen, ze kan heel goed inschatten wat bij je past.

Liefs, :54:

inderdaad,

dr visser weet wat ze doet of moet doen en weet wat bij je past.

ik dacht iets groter te vragen tijdens de ingreep en zegde dit niet te doen.

nu op dit moment 1 week na de ingreep dank ik haar nog steeds.

mijn borsten 300cc HP zijn meer dan ik verwachte.

speciaal aan dr Visser zeg hier uit mijn hart DANK U :53: .

ja ik ben meer dan tevreden.

mvg,

catharina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.