Ga naar inhoud

Bij wie is ook een kunstmatige plooi gemaakt?


Mevrouw

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

twee weken geleden heeft

plastisch chirurg dokter Duco van de Broecke een borstvergroting bij mij gemaakt. Omdat ik officieel 'onderontwikkelde borsten' had, (aangetoond met echo die 0,6 mm resp 0,8 mm klierweefsel liet zien) krijg ik de borstvergroting vergoed van mijn verzekering. 

ik ben 170 lang, weeg zo'n 68 kg en heb in beide borsten 295cc anatomisch onder de

spier gekregen. Omdat ik geen plooi had, heeft de pc ze moeten maken dus huid van binnenuit vast te zetten aan mijn ribben. Het litteken zit daar nu ook in verstopt dus ik kan nog niet goed zien hoe het onder mijn borsten er uit ziet. Gekke gewaarwording overigens, aangezien ik nooit eerder heb ervaren dat ik niet direct mijn navel kon zien als ik naar beneden keek haha! Nu zei de arts al dat ik waarschijnlijk zes weken lang niet met plezier aan hem terug denk omdat die plooi natuurlijk trekt en irritant onder mijn bh voelt. Het voelt inderdaad, nu 2 weken po, irritant en trekkerig en lijkt er ook niet echt beter op te worden qua gevoel. De zwelling uit mijn borsten is overigens al weg en het ziet er allemaal prima en rustig uit. Maar ik vraag me dus even af of er meerdere vrouwen zijn met ervaring in een kunstmatige plooi en het herstel daarvan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.