Ga naar inhoud

Waar moet ik beginnen?!


B00B1985

Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Ik ben Boob1985 en lees al een tijdje mee op dit forum. Super fijn om ervaringen van anderen te lezen. Ik ben op dit moment 32 jaar en overweeg al een tijdje een bv. Ik vind het alleen heel moeilijk om keuzes te maken zoals welke pc, welke implantaten, etc. Misschien eerst maar eens een afspraak maken voor een consult. Waar moet ik beginnen... 

 

Liefs Boob1985

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Het is denk ik ook maar net wat jou wensen zijn en welke protheses en pc daar bijvoorbeeld bij passen. Op het forum kan je bijvoorbeeld gericht zoeken via de zoekbalk. Door ervaringen te lezen van andere dames kom je ook al een eind. 

 

Mijn zoektocht ging eigenlijk vrij makkelijk. Ik wist bijvoorbeeld al welke protheses ik wilde, namelijk de monobloc hydrogel (deze protheses hebben geen siliconen vulling). Van daaruit ben ik gaan oriënteren welke pc's deze protheses plaatsen. Ik heb ervaringen met deze pc's opgezocht op het internet en op het forum. Daarnaast had ik ook nog de wens dat ze voor de spier werden geplaatst en het liefst onder lokale verdoving. Op het forum begreep ik dat dr Nio deze protheses plaatste en wat meer durft dan andere pc's en zo ben ik bij hem uitgekomen. Ook heb ik veel foto's bekeken op het forum en op internet van borsten. De mooiste heb ik geselecteerd en meegenomen naar mijn consult. Daarnaast merkte ik dat ik de borsten in cupmaat E/F het mooiste vond, dus heb ik aangegeven dat ik daar graag op wilde uitkomen. Toen heb ik een passessie gehad en ben ik op 320cc hp uitgekomen. 

 

Nu ben ik al ruim vijf maanden de trotse eigenaresse van twee mooie volle borsten :D Ik kan dr Nio in ieder geval aanraden. Hij werkt trouwens ook met andere protheses, zoals Motiva en Eurosilicone. 

 

succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies 

Waarom heb jij gekozen voor monobloc hydrogel? Ik was meer aan het denken aan Motiva of Mentor. Maar dat komt ook voornamelijk omdat je daar veel over leest.

 

Wat ik belangrijk vind is dat ik weer volume in m'n borsten krijg. Verder vind ik het belangrijk dat het natuurlijk uitziet. 

 

Wat fijn dat jij zo vastberaden te werk bent gegaan zeg! Is bij jou alles goed gegaan? Geen complicaties oid? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 uur geleden zei B00B1985:

@B00bies 

Waarom heb jij gekozen voor monobloc hydrogel? Ik was meer aan het denken aan Motiva of Mentor. Maar dat komt ook voornamelijk omdat je daar veel over leest.

 

Wat ik belangrijk vind is dat ik weer volume in m'n borsten krijg. Verder vind ik het belangrijk dat het natuurlijk uitziet. 

 

Wat fijn dat jij zo vastberaden te werk bent gegaan zeg! Is bij jou alles goed gegaan? Geen complicaties oid? 

 

X

 

Omdat ik last van allerlei allergieën heb, heb ik een verhoogde kans op het ASIA syndroom (die kans is alsnog heel erg klein). Dit is een autoimmuunziekte, die je door lekkende of zwetende siliconen in het lichaam kan krijgen. 

 

Meer info: 

https://www.vumc.nl/verwijzers/nieuwsberichten/siliconen-borstprotheses/

 

http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Wetenschappelijk/Rapporten/2014/augustus/Gezondheidsrisico_s_van_siliconen_borstimplantaten_Evaluatie_van_een_selectie_van_recente_literatuur

 

Omdat ik mij niet bij elke vermoeidheid, pijntje of kwaaltje wilde afvragen of ik daar last van zou hebben en er toch wel bang voor ben om toch net die ene pechvogel te zijn, heb ik voor de monobloc hydrogel gekozen. Daarnaast vallen en voelen ze heel natuurlijk. Nadeel van de protheses is verhoogde kans op rimpelvorming bij een dunne huid en weinig eigen weefsel. Ze kunnen dan natuurlijk wel dual plane/ achter de spier worden geplaatst. 

 

Ik wil je geen angst aanjagen, want nogmaals de kans op het ASIA syndroom is heel erg klein. Maar dat was in ieder geval mijn overweging. 

 

Ja, over Motiva heb ik hier ook heel veel goeds gelezen! Als ik een siliconen vulling had aangedurfd, dan had ik waarschijnlijk voor die protheses gekozen. 

 

Ja, alles is eigenlijk heel goed gegaan. Het is mij allemaal heel erg mee gevallen en ben zo blij met het resultaat. Ik zou het zo weer doen! 

 

Als je nieuwsgierig bent, dan kan je een kijkje nemen in mijn album. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei B00bies:

 

 

Omdat ik last van allerlei allergieën heb, heb ik een verhoogde kans op het ASIA syndroom (die kans is alsnog heel erg klein). Dit is een autoimmuunziekte, die je door lekkende of zwetende siliconen in het lichaam kan krijgen. 

 

Meer info: 

https://www.vumc.nl/verwijzers/nieuwsberichten/siliconen-borstprotheses/

 

http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Wetenschappelijk/Rapporten/2014/augustus/Gezondheidsrisico_s_van_siliconen_borstimplantaten_Evaluatie_van_een_selectie_van_recente_literatuur

 

Omdat ik mij niet bij elke vermoeidheid, pijntje of kwaaltje wilde afvragen of ik daar last van zou hebben en er toch wel bang voor ben om toch net die ene pechvogel te zijn, heb ik voor de monobloc hydrogel gekozen. Daarnaast vallen en voelen ze heel natuurlijk. Nadeel van de protheses is verhoogde kans op rimpelvorming bij een dunne huid en weinig eigen weefsel. Ze kunnen dan natuurlijk wel dual plane/ achter de spier worden geplaatst. 

 

Ik wil je geen angst aanjagen, want nogmaals de kans op het ASIA syndroom is heel erg klein. Maar dat was in ieder geval mijn overweging. 

 

Ja, over Motiva heb ik hier ook heel veel goeds gelezen! Als ik een siliconen vulling had aangedurfd, dan had ik waarschijnlijk voor die protheses gekozen. 

 

Ja, alles is eigenlijk heel goed gegaan. Het is mij allemaal heel erg mee gevallen en ben zo blij met het resultaat. Ik zou het zo weer doen! 

 

Als je nieuwsgierig bent, dan kan je een kijkje nemen in mijn album. 

 

Succes! xx

Heel begrijpelijk! Je wilt ook niet dat je er steeds er bezig moet zijn. 

 

Ik ben super nieuwsgierig en zou graag een kijkje willen nemen in je album! Ik ga denk ik een afspraak inplannen bij Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Ik lees zoveel goede verhalen over hem! En dan van daaruit verder oriënteren. 

 

Jij bent nu vijf maanden verder. Kun jij nu weer alles doen zoals je voorheen deed? Bijvoorbeeld sporten, kracht zetten, etc.?

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00B1985:

Heel begrijpelijk! Je wilt ook niet dat je er steeds er bezig moet zijn. 

 

Ik ben super nieuwsgierig en zou graag een kijkje willen nemen in je album! Ik ga denk ik een afspraak inplannen bij Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Ik lees zoveel goede verhalen over hem! En dan van daaruit verder oriënteren. 

 

Jij bent nu vijf maanden verder. Kun jij nu weer alles doen zoals je voorheen deed? Bijvoorbeeld sporten, kracht zetten, etc.?

 

xxx

 

 

dr Verdonck lees je inderdaad veel goede ervaringen mee en mooie resultaten. Ik heb wel voorbij zien komen dat zijn resultaten bij dames die vrijwel plat zijn het mooist zijn. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk, maar daar zou je even naar kunnen kijken of jij dat ook vindt. Ik weet ook niet wat jouw voorsituatie is. 

 

Ja, ik kan alles weer. Eigenlijk voelde ik mij na vijf dagen al weer redelijk goed (heb ze ook voor de spier), maar het herstel is bij iedereen anders. Je moet je sowieso zes weken lang aan de leefregels houden voor het mooiste herstel: geen repeterende bewegingen, geen zwaar huishoudelijk werk, niet bukken, niet sporten, niet zwaar tillen (< 2 kg) etc. Daarnaast heeft elke pc ook nog zo zijn eigen regels. 

 

Ik heb wel gemerkt met zware meubels tillen en klussen in huis een paar weken terug, dat ik er nog wel iets last van kon hebben. Maar met af een toe een rustmoment en een goede sportbh ging het weer goed :) 

 

Maar je hebt in ieder geval nu toegang tot mijn album, dus je kan kijken als je wilt :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei B00bies:

 

dr Verdonck lees je inderdaad veel goede ervaringen mee en mooie resultaten. Ik heb wel voorbij zien komen dat zijn resultaten bij dames die vrijwel plat zijn het mooist zijn. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk, maar daar zou je even naar kunnen kijken of jij dat ook vindt. Ik weet ook niet wat jouw voorsituatie is. 

 

Ja, ik kan alles weer. Eigenlijk voelde ik mij na vijf dagen al weer redelijk goed (heb ze ook voor de spier), maar het herstel is bij iedereen anders. Je moet je sowieso zes weken lang aan de leefregels houden voor het mooiste herstel: geen repeterende bewegingen, geen zwaar huishoudelijk werk, niet bukken, niet sporten, niet zwaar tillen (< 2 kg) etc. Daarnaast heeft elke pc ook nog zo zijn eigen regels. 

 

Ik heb wel gemerkt met zware meubels tillen en klussen in huis een paar weken terug, dat ik er nog wel iets last van kon hebben. Maar met af een toe een rustmoment en een goede sportbh ging het weer goed :) 

 

Maar je hebt in ieder geval nu toegang tot mijn album, dus je kan kijken als je wilt :) 

 

xx

Wauw!!! Wat mooi! Echt heeeeel erg mooi ! Je littekens zijn ook heel goed genezen. Je ziet er bijna niks meer van. 

 

Ik heb nu een kleine 70c, soms 70b en koop mijn bh's voornamelijk bij Hunkemöller. Ben 1,81m lang en weeg 60 kg. 

 

Als ik dit zo zie, kan ik bijna niet meer wachten! Lijkt me zo fijn om een goed gevulde bh te hebben straks! :-) 

 

Ik ga me ook nog eens verdiepen in dr Nio. 

 

Ik houd je op de hoogte! 

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00B1985 Dankjewel:11: oh dan komt onze voorsituatie wel een beetje overeen alleen ik ben wel wat kleiner dan jij. Ik ben 170 cm lang en weeg rond de 54 kg. 

 

Tip: Ga straks wel even naar een goede lingeriezaak om je bhmaat goed op te laten meten. Ik kwam er zo achter dat ik eigenlijk 65 (en bij sommige merken zelfs 60) omvang heb ipv 70 en je wilt natuurlijk je nieuwe boobs wel goed ondersteunen :) Superbra in Rotterdam kan ik aanraden, ze hebben vanaf 29 sept ook een online shop. Zij hebben vrij betaalbare bh's in D+ en ook met een kleine omvang. 

 

Heel veel succes! Ben benieuwd naar wat je uiteindelijk gaat doen! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.