Ga naar inhoud

Hoi! Nieuw hier, do a.s. consult bij dr. Fresow


Fenkie

Aanbevolen berichten

Hi girls,

 

Na 35 jaar mierentietjes heb ik nu de beslissing genomen om een borstvergroting te nemen. Ik vind t doodeng en superleuk tegelijk. Ik wilde eigenlijk dat het gisteren al gedaan was maar goed, eerst maar even dat consult afwachten... Ik heb al een beetje meegelezen hier maar nu dan ook een officieel voorstelbericht! Snap er verder nog niet veel van dus help me alstublieft.

 

Groetjes van Fem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik denk dat je heel snel wijzer wordt van het forum. Je kunt hier zo superveel info en ervaringsverhalen vinden, veel meiden konden bij hun eerste consult al van alles vertellen haha.

Goed van je dat je de eerste stap gaat zetten en wat leuk dat je naar dr Fresow gaat. Ik ben door hem geopereerd en vind het een hele fijne man. Borsten zijn trouwens ook goed gelukt ;-).

Weet je al een beetje wat je wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik had gisteren al gereageerd op je bericht maar met mijn mobiel kwam 'ie niet door blijkbaar. Hier een reconstructie van het berichtje. Er stond natuurlijk in dat ik het leuk vond dat je wat gestuurd had. Ik heb hier idd al een beetje rondgeneusd en het viel me op dat er veel positieve reacties zijn op het werk van deze arts. Ik heb nog wel een vraag want ik hoor vaak dat je een maatje groter moet nemen dan je in eerste instantie denkt omdat het zo snel went. Had jij dat ook? Als het een beetje in verhouding moet zijn met de rest van mijn lijf (1.84 en 75 kg en die kilo's zitten uiteraard niet op mijn borsten :|) dan wordt het een flinke maat...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.