Ga naar inhoud

Schuivende prothese


Jans

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

27 oktober 2016 heb ik mijn borsten laten vergroten: 370 cc druppelvorm onder de spier. Nog steeds heb ik het gevoel dat de linkerprothese "zweeft". Het was zelfs zo erg dat er een echo gemaakt is om te kijken of hij niet "zwom" in vocht. Inmiddels is het wel wat beter geworden, maar vergeleken met rechts is het nog steeds niet zoals ik zou willen. Ik sport 3x in de week en ook hierin beperkt het me. Vorige week ging ik voor het eerst weer opdrukken en het voelde alsof ik de prothese er uit perste dus ben er snel mee gestopt. Ondertussen slaap ik ook nog steeds 95% van de tijd met de bh welke ik na mijn operatie heb meegekregen zodat ik niet wakker wordt van het nare gevoel. Ik ben natuurlijk met deze klachten meerdere keren bij mijn arts geweest en hij gaf het advies om het, als het te doen is, een jaar aan te kijken. Mocht het hierna nog niet over zijn dan kan ik er voor kiezen om opnieuw geopereerd te worden en een nieuw soort prothese te laten plaatsen. Deze heeft een nog stuggere buitenkant waardoor hij nog beter zou moeten blijven zitten.  Heeft 1 van jullie dit ook meegemaakt of maakt dit nog steeds mee en hebben jullie advies? Dit is niks, maar weer opereren zit ik ook niet op te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dat hoop ik ook niet voor je! Hoop dat je goed aan het herstellen bent en al een beetje kan genieten van je nieuwe boezem ;). Ik ga weer contact met mijn chirurg opnemen om te horen wat hij vindt. Het is al een x ter sprake gekomen dat ik in het ergste geval opnieuw geopereerd moet worden. Dit wil ik natuurlijk echt niet, maar dit is ook waardeloos. Ben superblij met hoe ze er uit zien, maar af en toe ben ik zo zo zat dat ik ze het liefst ff op m'n nachtkastje leg ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.