Ga naar inhoud

Voorstellen en verslag


Annet31

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik had altijd al kleine borsten maar na het krijgen van 2 kindjes en 21 kilo afgevallen te zijn had ik helemaal niks meer over... 

Gisteren is mijn eens in vervulling gegaan en heb ik een borstvergroting ondergaan bij dr. Van Onselen. Ik had al een goed gevoel bij het intake gesprek en gisteren dus naar Vlaardingen gereisd voor een borstvergroting (385cc polyurethaan druppelvormige protheses dual plane). De operatie liep voorspoedig en ik zat al weer gauw in de auto naar huis. 

De eerste nacht viel me ontzettend mee! Misschien ook wel door de pijnstillers haha. Vanochtend ben ik wat stijver wakker geworden maar als ik netjes de pijnstilling inneem is het erg goed te doen. Vandaag al een paar rondjes gelopen. 

Ik verveel me wel ontzettend!! Vanochtend tv gekeken en een boek gelezen maar pfff wat verschrikkelijk...

Nu ben ik super bang dat de protheses gaan schuiven. Waarschijnlijk valt dit mee kant ik heb mijn prothese band netjes om. Morgen ga ik even lekker douchen. Maar nu vraag ik me dus af wat ik wel en niet mag... ik hou mijn armen zo veel mogelijk langs mijn lijf, til geen zware dingen, buk bijna niet en slaap op mijn rug. En toch blijf ik bang dat mijn protheses gaan schuiven... ik lees verhalen van dames die al snel weer fietsen of op de scooter zitten, ben ik te krampachtig?? Zelfs mijn broek uitdoen laat ik liever aan een ander over haha. 

Kunnen jullie hier iets over zeggen??

Hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.