Ga naar inhoud

Hoi allemaal


Tamm82

Aanbevolen berichten

Ik ben Tamara, 34 jaar en moeder van 2 kinderen. Ik ging op m'n 13e met een cup E naar de middelbare en wil al vanaf mijn 17e een bvk. Rond m'n 20e eens een consult gehad en toen het advies gekregen te wachten tot mijn gezin compleet was en zover is het nu. Ik heb nu trouwens maat 70F. Mijn kindjes zijn trouwens een van de redenen dat ik het heb uitgesteld om op consult te gaan. Mijn man is bereid om vrij te nemen voor zorg na de operatie maar het lijkt me toch pittig. Ook ben ik heel bang voor narcose! Ben een keer eerder onder narcose geweest en dat was een rottige ervaring. Ik ga de komende tijd heel veel lezen en hopelijk durf ik er uiteindelijk voor te gaan. Groetjes, Tamara 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Tamm82

 

Hoi meis,

 

Ik kan me voorstellen dat het allemaal eng is om de stap opnieuw te zetten om een consult te gaan doen, maar als je borsten eigenlijk meer een last zijn, en de mogelijkheid is er om er iets aan te laten doen, zou ik zeker je licht weer eens op gaan steken bij een pc.

 

Ook hier op het forum kun je inderdaad informatie lezen, en uiteraard, het is pittig, zeker iets om niet te onderschatten, maar uiteindelijk valt er achteraf letterlijk een last van je schouders.

 

Heel vaak valt een bvk bij een bepaalde cup ( meestal vanaf DD) onder vergoeding, dit even ter info.

 

De angst voor narcose is iets wat je bij een gesprek bij de anesthesioloog goed aan moet geven, er zijn altijd middelen beschikbaar om een narcose zo prettig mogelijk te laten verlopen, ook vooraf kun je vaak iets krijgen om rustig te worden.

 

Lees hier de topics even door, zet vast wat vragen die in je opkomen op papier, en trek de stoute schoenen aan, en maak eens een afspraak voor een consult, je zit nergens aan vast, maar op die manier weet je wel wat je opties zijn.

Na een consult ga je thuis alles op een rijtje zetten, en daarna rustig kijken of je de knoop voor een operatie door wilt hakken.

 

Heel veel succes met je uiteindelijke keuze.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.