Ga naar inhoud

ohdearyme : 9 oktober 2017 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek: Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Zoals jullie kunnen lezen in de titel, staat alles al vast en kan ik niet wachten om onder het mes te gaan! Ik heb eigenlijk altijd mooie borsten gehad, maar na een stressvolle periode waarin ik 10 kg afviel in korte tijd waren ze leeggelopen. De stress is weg, de kilo's terug en de borsten zijn helaas nog op vakantie.. Ook heb ik een tijdje problemen met pijnlijke, opgezette borsten gehad. Waar dat vandaan kwam is me nog steeds een raadsel, maar het heeft mijn borsten nog meer laten leeglopen door het opzwellen en weer slinken. Resultaat is nu al 2 jaar borsten (met onderbreking van die opgezette borsten dan) die slap aanvoelen en vooral bovenop leeg zijn.Op mijn zij gaan liggen in bed is een droevige bedoening hoe ze er dan bijliggen..

 

Ik ben 1.65 lang , weeg +/-63 kilo en heb nu denk ik 75A (heb 3 cupmaten gehad in een paar jaar tijd) dr. Schellekens heeft na het opmeten aangeraden om te gaan voor dual plane 350 cc ronde protheses. Welke cupmaat daar uitkomt kon en wilde hij niet zeggen en na heel wat googelen blijkt een cupmaat niet veel te zeggen over hoe groot ze uitvallen. Soms twijfel ik nog wel over de hoeveel cc, vooral omdat ik niet de wens heb om "in your face" borsten te hebben. Nu met mijn kleine borsten staat een laag uitgesneden truitje erg mooi en met een flink decolleté zou ik me daar denk ik niet meer prettig in voelen.

 

Maar goed, 9 oktober is dus de operatie, mijn moeder brengt me en ik zal denk ik de eerste nacht ook bij haar slapen. Ik woon alleen en vind het afhankelijk zijn van hulp nogal een dingetje. Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. Hoe hebben jullie dat gedaan, alleen wonende mensen? 

 

Operatieverslag zal nog volgen :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo, 

 

Ik ben afgelopen maandag 'geholpen' door Dr. Schellekens en erg blij met het resultaat tot nu toe.

Ik woon ook op mezelf maar heb besloten dat ik weer terug naar mijn ouders ging voor de eerste twee weken van het herstel. Nou is bijna de eerste week om en merk ik dat het elke dag beter gaat om dingen alleen te doen. Maar de eerste paar dagen heb ik veel hulp gehad van mijn moeder met onder andere drinken en eten maken, aankleden, in en uit bed komen en dagelijkse verzorging zoals haren kammen en douchen. Dat had ik niet willen missen. Ik laat mezelf nu nog een weekje verwennen hier en dan ga ik lekker weer naar mijn eigen huisje toe want daar ben ik ook wel weer aan toe. 

 

Succes alvast met de operatie! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.