Ga naar inhoud

pijnlijke tepels


janna1001

Aanbevolen berichten

Ik weet dat pijnlijke tepels ´normaal´kunnen zijn na een bv maar zelfs ruim 5 maanden na een operatie?

De eerste 3 maanden po had ik grotendeels geen/weinig gevoel in mijn borsten, gelukkig kwam dit terug en begonnen mijn borsten pijn te doen, wat ik dacht dat een goed tegen van heling was, maar nu ben ik het wel zat, met kleren aan gaat het wel maar ik kan echt geen aanraking verdragen dus ik kan nogsteeds niet van ze genieten :139: en mijn man wilt er nu ook wel is meer van genieten haha

maar hoe dan ook, heeft iemand hier ervaring mee? of tips wat ik eraan kan doen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef wat vervelend om te lezen meid!

Snap dat je het echt rot vind en dat je mannetje er ook lekker van wil genieten :56:

Ik denk dat het wel kan , heb wel vaker gelezen dat bij sommige het gevoel pas na 6 a 7 maanden weer kan dus met overgevoeligheid kan dit ook?

Zelf is het gevoel iets geminderd maar zodra er ietsjes in geknepen word auw nog steeds gevoelig.

Ben heel benieuwd hoelang dit kan aan houden ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Evelien,

Leuk om wat van je te horen, alleen jammer dat het een niet zo leuk bericht is..

Snap dat het vervelend is en voor je man zeker!

Ik heb er nu ook last van, knijpen doet al helemaal zeer, en eerst voor mijn bv

had ik echt ongevoelige tepels.. echt raar!

Misschien duurt het allemaal wat langer bij jou voordat het weer normaal word?

Anders even contact opnemen met dr.Plovier?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist het heeft gewoon zijn tijd nodig om te herstellen. en dit is tot een jaar po!!!

ik ben bijna 1 jr po en heb nog steeds geen goed gevoel in 1 tepel en aanraking is soms pijnlijk... tja balen maar dat is een risico van een operatie. zenuwtjes worden toch doorgesneden (onder in borst of tepel,maar net waar het litteken komt).

maar bellen naar je pc kan nooit geen kwaad als je het niet vertrouwd..

succes ermee,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kan zeker tot ene jaar duren,die ellende met tepels,en met pech blijft het zelfs zo

heb 3bv,s gehad en alle 3de keren te horen gekregen,dus geduld of even je arts inlichten als je het echt niet vertrouwd zelf.

Veel patiënten hebben aanvankelijk last van een vervelende overgevoeligheid rond de tepel. Vooral schuren van kleding of BH worden dan als zeer vervelend ervaren. Dit komt door oprekking van de gevoelszenuw naar de tepel en verdwijnt vanzelf na maanden tot een jaar. Gevoelsstoornissen in de tepel komen meer voor bij plaatsing via het tepelhof. Plaatsing via de borstplooi zal steeds een gevoelloze zone net boven het litteken veroorzaken. Deze zone wordt geleidelijk kleiner maar dit proces neemt meerdere maanden,tot een jaar in beslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd geduld hebben..

Ik had zelf na mn operatie in 1 tepel geen gevoel (helaas is dit nu nog zo, maar ben pas een maand po, dus afwachten)

Rechts was mn tepel normaal qua gevoel en nu overgevoelig, dus ook ik wacht af, hoop dat t bij jou ook goed komt!

anders idd even je arts bellen..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.