Ga naar inhoud

BV : Amber* : Oriëntatiefase


Gast Amber*

Aanbevolen berichten

Gast Amber*

Hallo allemaal,

Ik twijfel al lang om een borstvergroting te laten doen. Ik heb namelijk nu een meer een aa dan een a cup en ik vind het totaal niet passen bij de rest van mijn lichaam. Ik heb namelijk best wel heupen en de verhouding is daarom ver te zoeken. Nu ben ik al een keer op consult geweest bij Linea Esthetica, (volgens mij schrijf ik het nu verkeerd) maar daar had ik hield ik niet zo'n goed gevoel aan over.. Kreeg voor mijn gevoel weinig informatie en kreeg amper de tijd om te passen. Ik ben van mezelf nogal een twijfelaar en wil graag de tijd krijgen om ergens zeker van te kunnen zijn. Nu wil ik graag ook naar andere kliniken gaan voor een consult.. Ook twijfel ik heel erg aan de hoeveelheid cc. Hier werd me 360 cc achter de borstspier aan geraden, en dan zou ik een volle C cup krijgen. Met het passen vond ik ze enorm lijken en dat is niet mijn bedoeling.. Ik zou het erg leuk vinden als jullie klinieken noemen waar jullie erg tevreden over zijn, zodat ik me beter kan gaan informeren. Ik hoor veel over de bergman kliniek, maar wil graag bij meerdere langsgaan.

Ook vraag ik mij af op welke leeftijd je het het beste kunt laten doen. Ik ben namelijk 19 en weet dat je pas rond je 25ste uitgegroeid bent. Op mijn consult werd gezegt dat het niet zou uitmaken of ik het nu zou doen of pas veel later. Maar ik vraag me zelf af. stel dat ik nu ga aankomen dat ze dan niet nog veel groter worden zeg maar.. Of als ik kinderen krijg etc etc.

Kortom een hoop vragen dus..

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie willen reageren!

Groetjes Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi amber,

ik heb het zelfde probleem als jij ook maar een AA cupje en dat is echt niet fijn, ik kan er van meespreken.

ik heb nu op 12 mei een eerste concult bij dr visser in de wellness in genk. over haar hoor ik hier toch alleen maar positiefe dingen, dus ik denk dat zei wel goed is.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber,

Als ik eens goed graaf in mijn geheugen zijn mijn borsten niet erg veranderd na mijn 19e. Toen had ik een volle 70B. Ik ben wel wat aangekomen maar dat leverde weinig meer volume op. Misschien een half cupje.

Mijn eerste zwangerschap gaf me een nog ruim een halfje erbij zodat ik op een kleine 70D bleef hangen. De volle 70E heeft er tijdens de borstvoedingsperiode wel gezeten maar ja dr zat dan ook heel wat melk in.

Na mijn tweede zwangerschap ben ik ook nog eens 12 kilo kwijtgeraakt na 16 maanden borstvoeding bleef er dan ook maar een kleine 70B/C over.

Conclusie:

ik ben weer net zo slank als op mijn 19e, mijn borsten zijn weer even groot als toen, alleen wat slapper.

Als je het mij vraagt hoef je niet perse hoef je perse te wachten met een operatie, zeker niet als je je er nu aan stoort. Dan ga je geen jaren wachten en steeds weer balen.

Je borsten zullen heus wat slapper worden maar dat doen ze vaak toch met de leeftijd.

Wel moet je even nadenken want als je graag borstvoeding wilt geven loop je bij sommige incisies kans op schade waardoor borstvoeding geven niet altijd meer zal slagen. Verder denk ik dat ze tijdens een borstvoedingperiode wel eens errug groot kunnen worden.

Ik heb zelf bewust gekozen voor een nederlandse kliniek, hier op t forum staat ook een link naar de test van de consumentenbond.

Ik ga morgen opnieuw passen, ik vond mijn borsten ook erg groot lijken. Ik heb foto's gemaakt met mijn mobiel en toen ik ze thuis eens goed bekeek viel het me reuze mee. Heb de foto's ook aan een aantal mensen laten zien en vonden het stuk voor stuk echt niet te groot.

Mijn tip is dus om echt iemand mee te nemen en ook foto's te maken van je passessie.

Succes met kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Mijn eerste BV heb ik gehad toen ik 22 was.

5,5 jaar later werd ik zwanger en hoewel mijn "nep"borsten iets groeiden heb ik mijn hele zwangerschap dezelfde maat BH gehouden.

Mij is borstvoeding afgeraden omdat je daar hangborsten van krijgt, met en zonder protheses. Ik heb dit dan ook niet gedaan. Ik moest er zowieso al niet aan denken want mijn tepels zijn 9 jaar lang supergevoelig geweest, daar moch echt niemand aan.

Je kunt mijn foto's bekijken dan zie je foto's die voor mijn 2de BV zijn gemaakt en die zijn dus 3,5 jaar na mijn zwangerschap.

Ik heb voor mijn 2de BV ook weer gekozen voor Dr. Roddi van Kliniek KIEWITheide (en volgens mij opereert hij ook bij Boerhaave, A'dam). De eerste keer was mooi en ik was tevreden, de 2de keer is nog beter geworden.

Bedenk eerst heel goed wat je zelf wil, maak dit vervolgens duidelijk aan de PC, dan komt het helemaal goed. Tenminste ik heb beide keren niet gepast, maar mijn voorkeur duidelijk uitgesproken en beide keren zijn ze precies geworden wat ik wilde.

Neem bij passen mensen mee en maak foto's, zoals hierboven al is gezegd.

De operatie mag al vanaf dat je 18 bent!! Dan ben je al uitgegroeid. Niet op je 25ste.

Succes!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amber*

Heey!

Allemaal hartstikke bedankt voor het reageren!

Ik ben zelf druk aan het rondkijken over wara ik het dan zou laten doen. Vind de keuze super moeilijk! Vooral omdat je er ook best wel veel hebt!

Mols 1234: Bij jou is het echt heel mooi geworden! top hoor

Waarom heb je eigenlijk een 2de Bv laten doen als ik vragen mag? Kwam dit door je zwangerschap?

Ik ga zeker even bij de kiewitheide kijken op de site.. Alleen zie je soms enorme prijsverschillen en ik vraag me dan altijd af waar die verschillen zo vandaan komen.. en al die soorten prothesen.. het zegt me allemaal nog niet zoveel, maar ik ga druk zoeken op internet;)

groetjes Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Amber,

Ik ben 2,5 weken geleden in de Bergmankliniek geopereerd en ik moet zeggen dat is echt helemaal top. Ik heb een borstverkleining gehad, nog spannender omdat je van te voren helemaal niet weet wat je overhoudt. De arts die mij geholpen heeft (Dr. Laban) heeft er iets heel moois van gemaakt en qua maat goed gekeken wat er bij mijn lichaam past. Hij heeft er dus echt oog voor. Hij is ook de meest populaire chirurg in de bergmankliniek en een hele aardige man die echt verstand van zaken heeft. Ik kan hem je echt aanraden. De nazorg bij de Bergmankliniek is ook helemaal top!

groetjes Annemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annemieke!

Bedankt voor je reactie, ik lees idd veel positieve reacties over de bergman kliniek, nu heb ik wel gezien dat deze ook 1 van de duurste is.. Ik vraag me dan ook af, waar zou het aan liggen dat deze veel duurder is dan de andere zeg maar? ik weet niet of je bijv. een nachtje moet blijven en of het consult van de anesthesist er bij in zit. Dan zou ik me er namelijk wel wat bij voor kunnen stellen dat de prijs een stuk hoger ligt.

Groetjes Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Amber,

Waardoor de prijs hoger is weet ik niet precies. Mijn BVK is door de verzekering vergoed, dus ik heb geen idee qua prijzen e.d. Je hoeft na een BV niet te overnachten, dus dat is het niet. Heb weleens op .nl gelezen dat het komt door het soort implantaten dat ze gebruiken. Ik zou het gewoon eens informeren als ik jou was!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.