Ga naar inhoud

MH_1307 : 28 augustus 2017 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Gast MH_1307

Aanbevolen berichten

Hey! Goedenavond,

 

Een nieuweling;

 

Ik ben afgelopen maandag geopereerd bij Velthuis. 

 

250 CC 

 

Maar; maak me een beetje zorgen? Heb rechts een aardig blauwe verkleuring gekregen ondertussen. Waar links er netjes uit ziet. 

(En heb een minimaal verschil tussen links en rechts. Wat uiteraard niet te zien is op de foto)

 

Zie foto.

 

Hopelijk is er iemand wie me gerust kan stellen :)

 

Alvast bedankt voor de tijd wie jullie nemen om te reageren. 

 

Liefs M

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho

14 minuten geleden zei MH_1307:

Hey! Goedenavond,

 

Een nieuweling;

 

Ik ben afgelopen maandag geopereerd bij Velthuis. 

 

250 CC 

 

Maar; maak me een beetje zorgen? Heb rechts een aardig blauwe verkleuring gekregen ondertussen. Waar links er netjes uit ziet. 

(En heb een minimaal verschil tussen links en rechts. Wat uiteraard niet te zien is op de foto)

 

Zie foto.

 

Hopelijk is er iemand wie me gerust kan stellen :)

 

Alvast bedankt voor de tijd wie jullie nemen om te reageren. 

 

Liefs M

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi M! Gefelicteerd met je nieuwe aanwinsten!! Als ik er zo naar kijk lijkt het me gewoon een blauwe plek, die kunnen wel is wat verzakken naar onder of naar de zijkant. Kan ook zijn dat dat als het ware een beetje een bultje veroorzaak. Ik ben zelf verpleegkundige en als ik jou was zou ik me er niet al te druk om maken! Hoe is de operatie je eigenlijk bevallen en de anesthesie? Ik ben zelf morgen aan de beurt en moet toegeven dat ik best zenuwachtig begin te worden.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei TheWildchild:

@MH_1307 Gefeliciteerd! Ben je er blij mee? denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, blauwe plekken zijn heel normaal zo kort na de operatie. En als je echt ongerust bent kun je natuurlijk altijd gewoon even bellen al is het maar om wat rust in je hoofd te krijgen. XX

Dankjewel :) ik ben er super blij mee! Het is wel wennen aangezien mijn borstspier altijd meer uit stak dan de rest. 

 

Ik houd alleen nog redelijk veel vocht vast. Maar lekker aan de wandel en dan komt dat ook wel goed. (Denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Michellev:

Ho

Hoi M! Gefelicteerd met je nieuwe aanwinsten!! Als ik er zo naar kijk lijkt het me gewoon een blauwe plek, die kunnen wel is wat verzakken naar onder of naar de zijkant. Kan ook zijn dat dat als het ware een beetje een bultje veroorzaak. Ik ben zelf verpleegkundige en als ik jou was zou ik me er niet al te druk om maken! Hoe is de operatie je eigenlijk bevallen en de anesthesie? Ik ben zelf morgen aan de beurt en moet toegeven dat ik best zenuwachtig begin te worden.. 

Bedankt voor de super-snelle reactie!

De ingreep heeft nog geen 40 minuten in beslag genomen :)

Het ging echt super super super snel allemaal. 

Anesthesie heb ik weinig van gemerkt. 

Behalve dat het aanprikken een beetje een dingetje was. Op de hand is het niet gelukt. (Waarvoor ik al had gewaarschuwd dat het daar niet zou lukken) uiteindelijk in de elleboogplooi. 

Het was erg gezellig op de verkoeverkamer. En aangezien ik daar best een tijdje moest wachten kon ik mijn telefoon gebruiken en omdat het zo rustig was mocht ik zelfs gebeld worden :D

Ik zag het meeste op tegen het herstel. Hoe word ik wakker. Hoe voel ik me. Wat kan ik. Aangezien ik altijd graag zelfstandig ben. 

Hopelijk kun je er iets mee. 

Voor vragen. Gewoon laten weten hoor. Ik kan er nu dan ook ein-de-lijk over mee praten. 

 

Heul veel succes voor morgen. 

Even goed voorbereidingen treffen thuis. Alles lekker op hoogte. En je fijn laten verwennen :)

Ik was woensdag al van de pijnbestrijding af! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MH_1307 ja dat vocht vasthouden lees ik nu in zoveel topics, schijnt echt een dingetje te zijn maar dat gaat waarschijnlijk vanzelf wel weer weg neem ik aan! Weet je ongeveer welke cupmaat je zit? Ik ben volgende week zaterdag aan de beurt, dus het aftellen is nu echt begonnen al kan het niet snel genoeg gaan!! Hoop echt dat de week snel voorbij gaat. Heel veel succes met je herstel, hoop dat de vocht snel weg is en het uiteindelijke resultaat zich spoedig laat zien! 

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei TheWildchild:

@MH_1307 ja dat vocht vasthouden lees ik nu in zoveel topics, schijnt echt een dingetje te zijn maar dat gaat waarschijnlijk vanzelf wel weer weg neem ik aan! Weet je ongeveer welke cupmaat je zit? Ik ben volgende week zaterdag aan de beurt, dus het aftellen is nu echt begonnen al kan het niet snel genoeg gaan!! Hoop echt dat de week snel voorbij gaat. Heel veel succes met je herstel, hoop dat de vocht snel weg is en het uiteindelijke resultaat zich spoedig laat zien! 

 

XXX

Ik dacht bij mezelf; laat die ingreep maar snel achter de rug zijn. Dan kan ik beginnen met herstellen. :)

Gelukkig mag ik vanaf morgen weer fietsen. Want dat niet sporten valt me best zwaar!

Ik ben uitgekomen op 80C. Aangezien ik best wel een brede rug heb. 

Moest helaas ook weer terug naar de kliniek, omdat de sportbh wie ik gekregen had niet paste. 

Daar zeiden ze.. w-o-o-o-w! 1 dag na de operatie en het ziet er al zo uit. Fantastisch. 

Terwijl ik nog niet eens durfde te kijken in de spiegel. 

Ik wilde het namelijk niet te groot hebben. Dat het past bij mijn lichaamsverhoudingen.

En bij de pas-sessie heb ik zelfs nog om een maatje kleiner gevraagd (200 cc) maar dan was het de moeite niet om de ingreep te doen. 

 

Vanuit hier wil ik je alvast super veel succes wensen voor zaterdag! Op naar een goed herstel :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MH_1307 oh echt joh, goed om te horen! 80C is wel heel mooi! oh echt 200cc is inderdaad niet heel groot, ik ben juist te bang dat ik niet groter had gewild na de operatie haha.. zo zie je maar hoe verschillend mensen zijn. 

 

heel erg bedankt, hoop dat mijn herstel ook zo voorspoedig mag zijn als de jouwe!

geniet van je nieuwe aanwinsten, kan niet wachten om je te joinen bij the 'new boobies club' ;)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei TheWildchild:

@MH_1307 oh echt joh, goed om te horen! 80C is wel heel mooi! oh echt 200cc is inderdaad niet heel groot, ik ben juist te bang dat ik niet groter had gewild na de operatie haha.. zo zie je maar hoe verschillend mensen zijn. 

 

heel erg bedankt, hoop dat mijn herstel ook zo voorspoedig mag zijn als de jouwe!

geniet van je nieuwe aanwinsten, kan niet wachten om je te joinen bij the 'new boobies club' ;)

 

X

Bij mij is uiteindelijk 250 cc geplaatst. Rond. 

Nog hééél even wachten en dan is het bij jou ook zo ver :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MH_1307:

Hey! Goedenavond,

 

Een nieuweling;

 

Ik ben afgelopen maandag geopereerd bij Velthuis. 

 

250 CC 

 

Maar; maak me een beetje zorgen? Heb rechts een aardig blauwe verkleuring gekregen ondertussen. Waar links er netjes uit ziet. 

(En heb een minimaal verschil tussen links en rechts. Wat uiteraard niet te zien is op de foto)

 

Zie foto.

 

Hopelijk is er iemand wie me gerust kan stellen :)

 

Alvast bedankt voor de tijd wie jullie nemen om te reageren. 

 

Liefs M

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei nervous:

Hoi,

 

ik ben afgelopen woensdag bij Velthuis geopereerd en ik heb nog veel ergere bloeduitstortingen langs mijn pleisters, helemaal paars... volgens verpleegkundige normaal.

Oooh dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Bergman geopereerd en het werd mij geadviseerd om al 1 week van te horen te beginnen met arnica druppels 3x per dag in te nemen met water. En dit tot 1 week na de operatie te doen. Dit gaat zwelling en bloeduitstortingen tegen. En ik moet zeggen dat ik exht bijna niets heb! Misschien nog een goede tip voor de rest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.