Ga naar inhoud

Aniak : 27 september 2017 : Dr. van de Kar : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

 

 

ik volg de forum vanaf een paar maanden, maar durfde ik niet om wat te schrijven. Alvast exusses voot mijn Nederlands, ik ben nog steeds aan het leren en jullie taal vind ik niet zo makkelijk! 

 

Ik wil mijnzelf even voorstellen en mijn verhaal met jullie delen:

mijn naam is Anna, 29 jaar, cupje 75A, soms 75B. ik woon in Nederland al 7 jaar en pas hier durf ik om operatie te doen. In mijn land dit is nog steeds tabu en als vrouw een borstvergroting doet dan zij is zeker een prostitut of wil mannen voor de geld aantrekken. Vanaf ik tiener was, mijn borsten waren mijn complex en ik durfde niet naar de strand zonder T-shirt ofZo. 

 

Ik heb nu twee consults achter de rug. Eerste was bij De Boerhaave Kliniek in Amsterdam bij PC dr. Van de Kar. De tweede consult had ik afgelopen woensdag bij Bergman Clinic in Amsterdam bij PC dr. Korteweg. 

 

Allebei adviseerde anatomische prothese (druppelvorm) en tussen 300-410cc. Ik weet echt niet welke moet ik kiezen! Ik zou graag willen volle cup D hebben. Bij Bergman hebben ze de 3D simulatie gedaan. Ik zou de foto's in mijn album toevoegen (als ik weet hoe het moet:)) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.