Ga naar inhoud

Gast ivy22 : november 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Gast Ivy22

Aanbevolen berichten

Hallo,

Even voorstellen: ik ben een vrouw van 35 jaar en heb pas besloten mijn Monobloc implantaten (240cc voor de spier) te vervangen met Mc Ghan (320-340cc dual plane). Dr. van Selms zal dit voor mij doen. Ik heb dit besloten toen ik hoorde dat Monoblocs toch regelmatig lek gaan in de eerste 10 jaar (ik heb ze nu 5,5 jaar)en omdat ik niet tevreden was met het resultaat: ik houd een "plat" stukje in het midden en boven de protheses, bovendien zie je randen en rimpeling. Omdat ik vrij weinig vet op mijn bovenlijf heb, is dit zichtbaar en het is mooier te krijgen door (gedeeltelijke) plaatsing achter de spier.

Ben aan de ene kant blij dat er iets aan gedaan kan worden en wil ze eigenlijk ook wel wat groter, maar ben ook weer bang dat de 340cc die dr v Selms voorstelde erg groot uitpakt. Er komt gewoon 100cc bij... Maar er schijnt wel wat volume te verdwijnen door de dual plane. Ik ben 1,78 en weeg 67 kg. En ik hoop van een kleine C (nu met implantaten) naar een grote C te gaan.

Is er iemand die een vergelijkbare situatie heeft gehad en tips kan geven?

Is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ivy

Welkom :)

denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken hoor over de 100cc,dat is haast niks,zeker niet dual plane,dan verdwijnt er idd nog wat,tussen de 20 en 45cc ongeveer.

spannend zeg,en zeker ook een veiliger gevoel,gewoon veilige Macghan prothesen.

waneer heb je de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.