Ga naar inhoud

borsten die een cup maat verschillen van elkaar


Aanbevolen berichten

hallo iedereen, ik ben net nieuw lid van de borstenforum. Ik zit een klein beetje in twijfel, ik ben van de week bij dokter van straten op consult geweest. Mijn lengte is 160 en weeg 50 kilo. Op dit moment draag ik een kleine 70C met aan een kant een van de bh een push up 'stukje' omdat mijn borsten  1 cup maat van elkaar (de kleinste borst is cup maat B ) verschil hebben. Nu hebben we 255 cc (voor de grote borst 70C) en 345 cc (voor de kleine borst70B) gekozen maar vindt dit zo lastig wat nu mooi zou zijn bij mijn figuur en lengte. Wel heb ik een pas bh aan gehad maar dat is lastig kijken vond ik zelf. Iemand die dit het zelfde heeft gehad met 1 cup maat verschil en hiervoor nog tips heeft? En iemand die ook 255 cc heeft laten vergroten die mij kunnen helpen in mijn besluit?! 

 

ps. sorry ik zie dat dit bericht in een verkeerde discussie groep is geplaatst... beginnersfoutje :$ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.