Ga naar inhoud

S25 : 20 augustus 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ik heb afgelopen zondag 20 augustus een borstvergroting gedaan. Ik ben geopereerd door dokter Hupkens en heb 375 CC Dual Plane. Hiervoor had ik een kleine B. 

De eerste dagen heb ik alleen maar overgegeven maar gelukkig is dat verdwenen. Ze zeggen dat dit een reactie kan zijn op de narcose.

Daarnaast heb ik nog steeds ontzettend veel pijn aan m'n borsten.... meestal is rechts erger en vooral ook bij m'n oksel. Een glas oppakken doet soms al veel pijn. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

M'n borsten zijn momenteel heel erg strak en kan het resultaat dus ook nog niet goed zien. Ik zit dus nu op dag 6 en vroeg me af wanneer de pijn minder word en m'n borsten wat losser en zachter worden. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

 

Hoor het graag! 

 

Groetjes,

 

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi S, wat spannend! Heb je veel pijn direct na de operatie? Wordt dat wel minder of juist meer? En naar welke maat ben jij gegaan? Hoop dat je een snel herstel hebt, en antwoorden hier vind. Ik overweeg een BV, ben net aan het zoeken naar ervaringen, informatie en foto's van de resultaten. 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mendarien, 

 

Ja ik moet je eerlijk zeggen dat ik vlak na de operatie nog niet veel pijn had maar dat kwam omdat ik nog suf was van de narcose en medicatie. Begon snachts wel echt heel heftig maar ik denk ook dat het bij iedereen anders is. Het schijnt ook dat de Dual Plane methode veel pijnlijker is maar het resultaat wel weer mooier zal zijn. Ik denk dat je het gewoon lekker op je af moet laten komen, heb ik ook gedaan. 

Vandaag, dag 6, heb ik nog steeds wel veel pijn. Was van plan maandag weer te gaan werken maar ben bang dat dit niet gaat lukken.... 

Op dit moment weet ik mijn cupmaat nog niet omdat m'n borsten nog heel erg strak en gezwollen zijn. Ze zeggen dat dit pas na 6 weken te bepalen is. 

 

Heel veel succes alvast! Ik ben bij Diana Gabriels geweest en geholpen door Dokter Hupkens, ik vind hem erg goed en kundig. 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei S25:

Hi Mendarien, 

 

Ja ik moet je eerlijk zeggen dat ik vlak na de operatie nog niet veel pijn had maar dat kwam omdat ik nog suf was van de narcose en medicatie. Begon snachts wel echt heel heftig maar ik denk ook dat het bij iedereen anders is. Het schijnt ook dat de Dual Plane methode veel pijnlijker is maar het resultaat wel weer mooier zal zijn. Ik denk dat je het gewoon lekker op je af moet laten komen, heb ik ook gedaan. 

Vandaag, dag 6, heb ik nog steeds wel veel pijn. Was van plan maandag weer te gaan werken maar ben bang dat dit niet gaat lukken.... 

Op dit moment weet ik mijn cupmaat nog niet omdat m'n borsten nog heel erg strak en gezwollen zijn. Ze zeggen dat dit pas na 6 weken te bepalen is. 

 

Heel veel succes alvast! Ik ben bij Diana Gabriels geweest en geholpen door Dokter Hupkens, ik vind hem erg goed en kundig. 

 

Succes! 

 

Hoi s,

 

ii twijfel of ik bij hupkens ga of bij boerhaave van der weij. Heb je foto's eventueel van voor en na de operatie? Ik weet dat je het nog niet volledig kunt zien maar ben wel benieuwd hoe de resultaten van hupkens eruit zien! Van der weij zijn resultaten heb ik al bekeken. Maar hij opereert voor de borst met anatomisch. En hupkens dus vaak dual plane. Met ervaring kan ik je zelf helaas niet helpen op dit moment. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@S25 hi! Ik wil je alles behalve ontmoedigen maar ik zit op dag 13 en ik heb nog steeds veel pijn. Er zijn momenten dat ik weinig last heb, maar dat is alleen als ik heel rustig aan doe (op de bank liggend). Ik ga zelf morgen even naar de kliniek bellen, omdat ik me toch een beetje zorgen maak. Ik zou als ik jou was even de eerste controle afwachten en mogelijk meer pijnstilling vragen. 

 

Het verschild blijkbaar heel erg per persoon, en wij zijn misschien de pechvogels.. en het is voor jou pas 7 dagen geleden, wie weet gaat het over een aantal dagen beter!

 

Het resultaat is idd pas na een aantal weken goed zichtbaar Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai S.

Ik ben afgelopen vrijdag 25 augustus geopereerd door dokter Hupkens. Ik heb gekregen 550 CC dual plane.

Bij mij is de pijn reuze mee gevallen en was ook niet ziek van de narcose.

Mijn zwellingen zijn langzaam aan het weg trekken en de prothese is ook al aan het dalen.

Na de eerste dag ben ik boven op mijn borsten de huid een beetje aan t masseren, dat doe ik in neerwaarts beweging.. misschien dat het bij jou ook helpt? 

Heeft dokter Hupkens je toevallig ook verteld of je een strakke of soepele huid hebt?

 

X  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Chari3110:

Hai S.

Ik ben afgelopen vrijdag 25 augustus geopereerd door dokter Hupkens. Ik heb gekregen 550 CC dual plane.

Bij mij is de pijn reuze mee gevallen en was ook niet ziek van de narcose.

Mijn zwellingen zijn langzaam aan het weg trekken en de prothese is ook al aan het dalen.

Na de eerste dag ben ik boven op mijn borsten de huid een beetje aan t masseren, dat doe ik in neerwaarts beweging.. misschien dat het bij jou ook helpt? 

Heeft dokter Hupkens je toevallig ook verteld of je een strakke of soepele huid hebt?

 

X  

 

 

Pas op met het maseren van je borsten want dat mag volgens mij niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@S25

 

Hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en topic verhuisd, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Ik ga er vanuit dat je in Vlaardingen geholpen bent, is het toch een andere locatie laat dat dan even weten dan passen we het voor je aan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2017 om 15:13 zei Lysa1989:

@S25 hi! Ik wil je alles behalve ontmoedigen maar ik zit op dag 13 en ik heb nog steeds veel pijn. Er zijn momenten dat ik weinig last heb, maar dat is alleen als ik heel rustig aan doe (op de bank liggend). Ik ga zelf morgen even naar de kliniek bellen, omdat ik me toch een beetje zorgen maak. Ik zou als ik jou was even de eerste controle afwachten en mogelijk meer pijnstilling vragen. 

 

Het verschild blijkbaar heel erg per persoon, en wij zijn misschien de pechvogels.. en het is voor jou pas 7 dagen geleden, wie weet gaat het over een aantal dagen beter!

 

Het resultaat is idd pas na een aantal weken goed zichtbaar Xx

 

@Lysa1989 Hi Lysa!

 

Bedankt voor je bericht.

Ah balen dat jij ook zoveel pijn hebt. Wat zei de kliniek? 

 

Ik zit inmiddels op dag 14 en het gaat wel een stuk beter! Ik merk alleen dat 's ochtends  met opstaan nog steeds niet alleen lukt. M'n vriend moet me echt overeind helpen.

Maar die stijfheid zal denk ik nog wel even blijven ben ik bang... 

 

Succes verder nog! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 26-8-2017 om 19:54 zei S25:

Hallo allemaal, 

 

Ik heb afgelopen zondag 20 augustus een borstvergroting gedaan. Ik ben geopereerd door dokter Hupkens en heb 375 CC Dual Plane. Hiervoor had ik een kleine B. 

De eerste dagen heb ik alleen maar overgegeven maar gelukkig is dat verdwenen. Ze zeggen dat dit een reactie kan zijn op de narcose.

Daarnaast heb ik nog steeds ontzettend veel pijn aan m'n borsten.... meestal is rechts erger en vooral ook bij m'n oksel. Een glas oppakken doet soms al veel pijn. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

M'n borsten zijn momenteel heel erg strak en kan het resultaat dus ook nog niet goed zien. Ik zit dus nu op dag 6 en vroeg me af wanneer de pijn minder word en m'n borsten wat losser en zachter worden. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.

 

Hoor het graag! 

 

Groetjes,

 

S

Hoihoi,

 

Balen dat je zoveel last hebt gehad zeg. Gaat nu alles goed met je, is het resultaat mooi?

 

Ik wil zelf ook een BV bij dr. Hupkens en mij is ook 375cc geadviseerd. Ben erg benieuwd naar jouw resultaat.

 

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.