Ga naar inhoud

Arubaantje


Jezelle

Aanbevolen berichten

Hoi hoi dames,

 

Ik wil me eve voorstellen. Ik ben dit jaar moeder geworden en woon helemaal in aruba maar ben van plan om naar Nederland te komen voor een borstvergroting en lift. Het is zeker duurderrrrrr maar tor nu toe vind ik de boobjobs van NL en Belgie het mooist. Ik denk dat ik in NL/Belgie het resultaat kan krijgen dat ik echt wil!  Ik zag mooie boob fotos van dr.frescow, dr.verdonk en dr.van straten in hayendaal. Ik had ook mooie fotos bij Diana Gabriel gezien maar lees telkens slechte verhalen van DG. Aangezien ik helemaal naar NL wil komen denk ik dat het niet verstandig is om bij iemand te gaan die je niet echt helpt als er complicaties optreden. Any suggestions bij welke dr ik terecht kan gaan? Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jezelle Ik woon op Sint Maarten en ben net terug uit Nederland om een wissel te laten uitvoeren. Ik ben door dr. Winters in het Jan van Goyen medisch centrum geopereerd. Hij wordt hier op het forum weinig genoemd, maar dat geeft niet want ik ben erg tevreden.

Als ik de verhalen over Diana Gavriels en haar nazorg hier lees zou ik daar niet heen gaan.

Veel gaan hier naar dr. Nio toe. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa de nazorg van dg is om te balen!!  een vriendin vanmij is door dr.Nio geopereerd en het is uitstekend. echt mooi. En ik hoor ook vaak goede dingen van hem. Het enige probleem is dat hij prijzig is in de zin van.... ik moet een lift en borstbergroting doen( ongeveer 5500 denk ik) en als je dat omrekend in gulden jaaaaaa dan wordt het wel iets. Maar ja als ik dat moet betalen voor de resultaten dat ik wil doe ik het gwn. in Oktober ben ik van plan om naar NL te gaan voor verschillende consult. Ik ga dr.winters eveb searchen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Nio is toch een arts die vaak een bv doet zonder dat hij een lift uitvoert terwijl andere artsen wel een lift adviseren. Gewoon bij een paar artsen op consult gaan. Ik was voor mijn wissel ook veel geld kwijt, had vast goedkoper gekunt bij andere klinieken, maar ik had gewoon een goed gevoel bij deze arts. Hij begreep precies wat ik wilde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.