Ga naar inhoud

Borstvergroting na 1e kindje


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen op 29/9 staat mijn operatie gepland zijn er vrouwen die SEBBIN hebben en zijn jullie tervreden ? 

2de vraag ik wil mss nog een 2de kindje zijn er vrouwen die na hun operatie kinderen hebben gekregen en blijven je borsten mooi ? 

 

Alvast bedankt 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Hier op het forum is een dame die Sebbin protheses heeft en zwanger is geweest: https://www.borstenforum.com/profile/13639-tata/

 

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze haar borsten nog mooier vond na de zwangerschap.

 

Ikzelf heb ook Sebbin protheses maar nog maar pas van gisteren dus ik kan je helaas nog niet vertellen of ik er tevreden van ben :D ik heb links 235cc en rechts 280cc gekregen, high profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Iedereen op 29 sept staat men operatie vast nu vroeg ik me af stel dat ik toch ooit een tweede kind wil (wat ik nu nog niet zeker weet) zou dit veel veranderen aan men borsten vermits ik al een eerste kindje heb? Zijn er mensen met ervaring op dat vlak?

 

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.