Ga naar inhoud

Herkent iemand dit na een bv (met foto's)


Aanbevolen berichten

Hoi dames ook ik zal me even voorstellen. Ik heb in april mijn bv gehad en eigenlijk toch wel heel erg aan het twijfelen omdat het volume wat ik bovenin had nu al weg is. En slapen moet ik nu nog steeds met een sport bh omdat mijn borsten helemaal naar de zijkant vallen wanneer ik lig. In september moet ik weer op controle

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hoi dames ik heb 4 maanden geleden een bv gehad. Ik heb een rare blauw/ zwarte plek die maar niet weg gaat. De bolling die ik bovenin had is ver weg en als ik lig zakken mijn borsten naar de zijkant. Dat geeft een naar gevoel bij de rand langs mijn borst aan de binnenkant. Hierdoor slaap ik met mijn sport bh dat helpt nog iets. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei jeda:

Heb je al contact met de kliniek gehad over de plek? 

 

Ja dat heb ik en dit was zijn antwoord:

 

Normaal gesproken zijn blauwe plekken binnen 2 a 3 weken weg. Bij sommige blauwe plekken blijven bloedresten (ijzer deeltjes) onder de huid zitten en heeft het lichaam moeite om deze op te ruimen. Dan duurt het wat langer voordat deze helemaal weg zijn (maanden). Een enkele keer lukt het lichaam het niet de bloedresten volledig op te ruimen en zal er een blijvende verkleuring aanwezig blijven. In hoeverre dat bij u het geval is zal moeten blijken over 1 jaar.

 

Ik vind het alleen vreemd dat de plek groter wordt. Ik hoopte dat iemand op het forum hier misschien ook ervaring mee heeft en me gerust kan stellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei jeda:

Oké ja vind t ook wel een hele tijd hoor..(maar ja ik heb er ook echt geen verstand van)  had je die plek meteen al? En ja dat t groter word heel apart. Ik hoop voor je dat iemand dit herkent en je kan gerust stellen... 

 

misschien @best_boobie @Desert-Rose 

thanks voor het taggen :)
Had al een pb waarin ik even wat meer info gevraagd heb en er misschien op die manier wat verder op in kan gaan :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil wel nog even 1 aanvulling geven:
Dat blauwe plekken groter worden, heeft te maken met de zwaartekracht en ruimte. Als het bloed dat nog ergens 'vast' zit, de ruimte krijgt om te zakken naar een punt waar het het 'makkelijkst' zit, dan verzamelt het zich dus. 
Zo kan een blauwe plek dus groter worden, ook na dagen, weken en heel soms na maanden. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.