Ga naar inhoud

SvS : 29 augustus 2017 : Dr. Peters : Janssen kliniek : Oisterwijk


Gast SvS

Aanbevolen berichten

Yeahhh eindelijk na lang wachten en dromen( zo'n 10 jaar) mag ik mij vanaf a.s. dinsdag een echte vrouw gaan voelen! 

 

Ik krijg 375cc hp dp!!

 

Vind het super spannend en beetje eng tegelijk.. 

 

Hebben jullie nog tips voor de oefeningen van dual plane?! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Car:

Hi SvS,

 

Ik word ook 29 augustus geopereerd door Kevin Peters! 375 cc ronde prothese voor de borstspier. Heb nu een D cup maar mis volume aan de bovenkant. Ben zo benieuwd!  

 

Heeyy 

 

Spannend hè..  Ik kan haast niet meer wachten! Wordt jij ook in Oisterwijk geopereerd? En hoelaat mag jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Sorry SVS voor de late reactie!

 

Weet niet zo goed hoe Borstenforum werkt.

 

Ben inmiddels 16 dgn po net als jij. Ik werd 29 augustus om ongeveer 12:30 uur geopereerd. 

 

Herstel gaat goed maar kreeg door de antibiotica een allergische reactie in de vorm van netelroos plus schimmelinfectie. Ben nu ook nog niet helemaal fit.

 

Borsten zijn super mooi! Wel nog steeds erg gespannen, wat huidpijn en nog steeds alsof je een blok meezeult haha. Zal vanzelf wel minder worden. 

 

Hoe is het jou vergaan?

 

Groetjes, Car

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Car Hoi hoi

 

wat vervelend voor je dat je netelroos kreeg van de ab! 

Het herstel bij mij gaat goed! de eerste week erg last van spierpijn en rugpijn en mijn rechterborst houdt meer vocht vast dan links.. afgelopen dinsdag op controle geweest en alles zag er goed uit en schijnt normaal te zijn dus zal gewoon nog even geduld moeten hebben. Heb alleen nog beetje last van vermoeidheid en weinig energie!

 

Ben ook heel erg blij met mijn nieuwe twins :wub::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Buiten die netelroos om gaat het herstel bij mij ook goed! Gespannenheid nog wel aanwezig, BH doe ik s'avonds dan ook regelmatig uurtje los om weer ff te kunnen ademhalen. ;)

Heb in mijn rechterborst ook wat meer vocht en hoorde de eerste dagen af en toe wat kraken bij bepaalde bewegingen, zal wel vocht geweest zijn want het is nu weg :rolleyes:

Dinsdag ook 1e controle en zijn bij mij de pleisters verwijderd, voelde er niks van! 1 hechtingsknoopje is weggeknipt. 

Verder heel herkenbaar die vermoeidheid en gebrek aan energie! Ons lichaam is druk bezig met het herstellen van de schade blijkbaar... ;)

Ben ook super blij met mijn boobs! M'n oude BH's kan ik iig weggooien :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.