Ga naar inhoud

Daan85 : 9 september 2017 : Dr. Schellekens : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

ik ben Danielle, mama van 2 prachtige kids, kapster en heb op 9 september mijn borstvergroting gepland staan bij dr. Schellekens in Bosch en Duin.

 

ik krijg links 400cc rond hp

en rechts 425 cc rond hp omdat ik met volume verschil zit.

nu draag ik 75B ( links te klein en rechts te groot)

en ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet..welke cupmaat ik uitkom en erg benieuwd naar dr Schellekens 

kan niet zoveel over hem vinden

 

16 Augustus mijn eerste consult gehad in Barendrecht bij Diana Gabriels.

afgezien van het wachten ben ik fijn geholpen. 

Zondag 20 augustus mijn tweede consult gehad bij dr Schellekens, wat een onwijs lieve man..

heb er heel veel vertrouwen in en ook zoooooveel zin om straks mooie nieuwe lingerie te kopen!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi, ik heb toevallig 9 september ook mijn operatie bij Schellekens in Bosch en Duin. 

Ik krijg ook 400cc en ik heb dus ook een klein verschil in mijn borst volume en zei eerder dat ik het niet wilde corrigeren maar heb er even over nagedacht en wil dat dus ook. Het enige wat ik me dus afvraag is wat voor cupmaat het ongeveer zal worden, ik heb net als jou ook 75B nu maar ik wil graag naar een D.. Schellekens zei dat hij dat niet echt kon garanderen maar ik hoor dus meiden die veel minder cc hebben, ook dual plane en van een A naar een D zijn gegaan..

Heeft hij toevallig bij jou wel een indicatie gegeven?

Was jouw operatie in eerste instantie al op 9 sept of ben je ook verplaatst van 2 naar 9?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Daan85:

Hai,

Nee bij mij stond 9 september gelijk vast. moet 1 november volledig hersteld zijn ivm

openen eigen salon.

ja dat valt mij ook op!idd minder cc en grotere cupmaat. 

Wil echt niet te klein! Haha

dan twijfel ik ook of ik niet nog meer wil.

heb als wens zeker een D gegeven.

Hij ging bij de operatie zelf beslissen wat hij ging doen.

kijken waar ik plaats voor heb.

suzanne bij mijn eerste consult zei dat ik niet meer  cc moest willen omdat ze anders na een paar jaar gaan hangen en dan moest ik een lift..

en daar heb ik ook helemaal geen zin in

het blijft lastig he! Ben ook bang dat ik ze te klein vind..

 

 

Citaat

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik denk dat ik daar het bangst voor ben, dat ze toch kleiner zijn dan ik had gewild omdat ze nooit van te voren kunnen zeggen hoe het gaat vallen, maar ik zou wel echt teleurgesteld zijn met een C denk ik omdat ik dat met een super pushup ook wel kan faken ;).

Ik hoor wel echt meiden met minder cc en die op een D zitten met een A cup eerder.. Daarnaast las ik ook meerdere keren dat de chirurg de prothese ging bestellen, dus nu ga ik morgen wel even bellen met de kliniek van Schellekens om aan te geven dat ik wel een correctie wil.. maar dan wel minimaal 400 en 425cc.. of liever eigenlijk 425 en 450cc.. haha ik heb zoiets van, liever te groot dan te klein hoor!!

Fijn dat jouw operatie niet is verzet, vond het wel jammer want je stelt je er mentaal toch op in (voor mij al 2 weken nu)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh en btw, Schellekens is een prima chirurg van wat ik lees op dit forum. Ik had hem ook geGoogled en hij is dus adviserend arts geweest bij een rechtszaak tegen een andere arts.. Lijkt me dat ze een kundig persoon gebruiken om iets te bewijzen in een rechtszaak.. dus ik was daardoor wel gerustgesteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil ze netjes hebben en van dat verschil af. 

Was blij dat dat kon!

Gek is dat he, dat ze dan met minder cc op een D zitten.

heb ze ook liever te groot hoor, is toch een hoop geld he wat je uitgeeft en je laat niet ieder jaar nieuwe zetten.

En ik fake ook hele dagen met push Up en maximizers.. wil eens een mooie bh zonder vulling aankunnen..

Las wel een tip dat je met boterhamzakjes kan kijken, die met het aantal cc water vullen en dan in je bh.

Benieuwd wat ze zeggen!Laat je t even weten? Anders bel ik ook nog even..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daan85 

ja heb even gebeld en aangegeven dat ik een correctie wil, daarna heb ik ook nog eens gemaild omdat ik toch wilde dat ze een grotere maat bestellen en dat was allemaal goed. Die correctie hebben ze in mn dossier gezet en ik kreeg een mail terug dat alle maten zijn besteld dus 450-375 dus dat was wel fijn. Ja ik doe dat passen dus niet, ben echt te bang dat ik iets in mn hoofd heb en dat ik teleurgesteld raak. Heb wel al een D-cup BH besteld maar ik durf echt niet te kijken want hoor zoveel uiteenlopende verhalen. Hoop echt dat alles goed komt, mag ik vragen hoe lang je bent en hoeveel je weegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.