Ga naar inhoud

Tamm : 29 augustus 2017 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 

 

Ik ben Tamara 27 jaar en 1.63 kort ;).

 

Aanstaande dinsdag ga ik voor mijn lang verwachte borstvergroting. Deze laat ik doen bij de kliniek Boerhaave in Amsterdam door Drs. Schuringa. Op de site sprak hij mij niet erg aan maar eenmaal na het eerste consult heb ik een heel goed gevoel bij deze arts. Al met al vind ik het nog steeds superspannend!!

 

Ik laat het in het begin van mijn vakantie doen zodat ik zo lang mogelijk de tijd heb om te herstellen voor ik weer aan het werk moet. Nu twijfel ik om misschien na een week op vakantie te gaan maar ik heb geen idee hoeveel pijn enz ik zal hebben na de operatie. Iemand ervaring hiermee? Ik laat het voor de borstspier plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

zie dat niemand nog gereageerd heeft die de operatie al heeft gehad. Maar ik begreep van de vele verhalen van mensen die ik ken en ook wat ik hier heb gelezen dat de herstel periode zeer verschillend is. Vriendin van mij had heel weinig pijn, ander meisje die ik sprak via de kliniek had helemaal geen pijn, maar denk echt dat dit uitzonderingen zijn. Meeste verhalen zijn dat met 3-4 dagen de meeste pijn wel weg is, echter kan het dus ook zijn dat je gewoon echt een week pijn hebt dus de kans dat je dit ervaart en dan zo op vakantie gaat.. zou het je niet aanraden. Heb een beetje hetzelfde maar ik wil weg voor langere periode na de operatie. Ik ben alleen te bang dat er iets gebeurd, de vakantie al is geboekt en er een complicatie is voor of tijdens de vakantie.. Wat je ook kiest, heel veel succes met de operatie en de vakantie daarna ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

denk dat ik dan maar beter last minute kan gaan boeken. Sowieso moet ik na een week terug voor controle maar daarna (als er inderdaad geen complicaties zijn) ben ik free to go.

Allemaal maar even afwachten dus. Ik bericht wel hoe de pijn misschien heb keer er dan een andere ervarings verhaal bij of bevestiging van de geen pijn (hoop ik ;))

dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2017 om 15:49 zei Tamm:

Hoi allemaal! 

 

Ik ben Tamara 27 jaar en 1.63 kort ;).

 

Aanstaande dinsdag ga ik voor mijn lang verwachte borstvergroting. Deze laat ik doen bij de kliniek Boerhaave in Amsterdam door Drs. Schuringa. Op de site sprak hij mij niet erg aan maar eenmaal na het eerste consult heb ik een heel goed gevoel bij deze arts. Al met al vind ik het nog steeds superspannend!!

 

Ik laat het in het begin van mijn vakantie doen zodat ik zo lang mogelijk de tijd heb om te herstellen voor ik weer aan het werk moet. Nu twijfel ik om misschien na een week op vakantie te gaan maar ik heb geen idee hoeveel pijn enz ik zal hebben na de operatie. Iemand ervaring hiermee? Ik laat het voor de borstspier plaatsen.

 

Hoi Tamm,

 

Ik ben op 8 augustus door dr Nio geopereerd en heb mijn implantaten dual plane geplaatst gekregen. Op 13 augustus ben ik op vakantie gegaan. Uiteraard heb ik dit van tevoren met Nio overlegd en dit moest volgens hem geen probleem zijn. Als je herstel het toelaat en je heel rustig aan doet, is het prima te doen. Ik heb zelf de eerste drie dagen veel last gehad, niet echt pijn maar wel veel druk op de borst. Maar na die drie dagen werd het een stuk beter en vanaf dag zes was ook de druk helemaal weg. Ik heb absoluut geen spijt van deze keuze, we doen alles hier lekker rustig aan en ik hoef pas als ik ruim 4 weken PO ben weer aan het werk. Ik ervaar het dus als heel positief! Maar je moet wel een voorspoedig herstel hebben. Succes met je keuze!^_^ En ook vast succes voor komende dinsdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 27-8-2017 om 14:37 zei MM89:

Hoi Tamm,

 

Ik ben op 8 augustus door dr Nio geopereerd en heb mijn implantaten dual plane geplaatst gekregen. Op 13 augustus ben ik op vakantie gegaan. Uiteraard heb ik dit van tevoren met Nio overlegd en dit moest volgens hem geen probleem zijn. Als je herstel het toelaat en je heel rustig aan doet, is het prima te doen. Ik heb zelf de eerste drie dagen veel last gehad, niet echt pijn maar wel veel druk op de borst. Maar na die drie dagen werd het een stuk beter en vanaf dag zes was ook de druk helemaal weg. Ik heb absoluut geen spijt van deze keuze, we doen alles hier lekker rustig aan en ik hoef pas als ik ruim 4 weken PO ben weer aan het werk. Ik ervaar het dus als heel positief! Maar je moet wel een voorspoedig herstel hebben. Succes met je keuze!^_^ En ook vast succes voor komende dinsdag!!

Sorry voor de late reactie maar alsnog bedankt voor je reactie!

 Ik had ook de eerste dagen last en druk maar kan zeggen dat ik alleen secondes van pijn heb ervaren. Ben ook superblij met het resultaat! Zijn toch maar niet op vakantie geweest maar had wel gekund inderdaad alleen had ik dan liever alles willen doen en moest/moet wel rustig aan doen want bij teveel doen merkte ik dat wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2017 om 13:52 zei Tamm:

Sorry voor de late reactie maar alsnog bedankt voor je reactie!

 Ik had ook de eerste dagen last en druk maar kan zeggen dat ik alleen secondes van pijn heb ervaren. Ben ook superblij met het resultaat! Zijn toch maar niet op vakantie geweest maar had wel gekund inderdaad alleen had ik dan liever alles willen doen en moest/moet wel rustig aan doen want bij teveel doen merkte ik dat wel. 

Geen probleem! Fijn dat je zo blij bent!! Ik ben ook nog steeds super happy met m'n keuze! Gaat het herstel voorspoedig?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.