Ga naar inhoud

Slinken borsten of juist niet?


Aanbevolen berichten

Hallo meiden

 

Even een vraagje. Ik ben nu 10 dagen po en vraag me af of je borsten in de loop van de tijd nog voller worden of juist kleiner.. Ik heb sportbh maat D aan. Heb stiekem al even een bikini gepast en paste E ook. Ben alleen bang dat ze kleiner worden.. Vind ze nu mooi namelijk (iets voller mag ook :12:)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Mama0815:

@best_boobie misschien heb jij hier iets zinnigs over te zeggen :blush:

Hoi hoi

Weet je.. dat is eigenlijk heel moeilijk aan te geven.. Ligt er maar net aan hoeveel vocht je vast houdt en hoe lang dat vocht blijft zitten.. Verder is het afhankelijk van hoe erg de spier nu op je prothese drukt en evt je huid. Heb je een strakke spier, of een strakke huid, of is het maximale aan cc's er in gegaan, dan duurt het langer eer je de uiteindelijke maat gaat zien, dan wanneer je iets hangende borsten laat opvullen..
Het is dus niet zo dat borsten sowieso groter worden als je dual plane hebt, tov vlak na je operatie, maar het is wel zo dat ze meestal wat voller worden op het moment dat de huid en de spier ontspant. 
Ik kan dat niet individueel beoordelen.. 

Eigenlijk draait alles om geduld ;) Als we konden voorspellen hoe iets wordt, dan was het woord 'geduld' nooit uitgevonden haha

Ik heb 2 weken geleden bijna, een ooglidcorrectie laten doen en vind het ook vreselijk irritant dat ik moet wachten tot het uiteindelijke resultaat zichtbaar is.. maarja.. er zit niks anders op, dus wacht ik maar braaf :P 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.