Ga naar inhoud

Wellness Kliniek in Genk


JuulNadine

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 

Ik ben nieuw hier op dit forum en heb enkele vragen over Wellness Kliniek in Genk! Na een lange tijd denken heb ik besloten om een borstvergroting te laten doen, maar heeft iemand ervaring bij deze kliniek? Op internet lees ik wel veel positieve ervaringen, maar op dit forum kan ik er nog niet veel over vinden!

Ook weet ik dat het ligt aan welke arts je krijgt, maar ook; hoe gaat dat in zijn werk.. Kan ik een voorkeur geven of krijg je er gewoon een aangewezen? Ik kan op de site hier niks over vinden! Sorry voor alle vragen, maar het is nog allemaal nieuw voor mij! 

Liefs, Juul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello!

 

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd in de Wellness Kliniek door Dr. Van Zele! Ik had online een afspraak gemaakt en kwam automatisch uit bij hem, maar ik ben vrij zeker dat je wel kan kiezen. Naast Dr. Van Zele gaan ook heel veel dames bij Dr. Verdonck (maar die heeft een eigen privékliniek dus helpt daar nog meer mensen).

De consultatie bij Dr. Van Zele duurde niet zo lang, hij ging er vlot over maar er was wel ruimte om te passen en vragen te stellen! Op de dag van mijn OP verliep ook alles heel vlot! Ze hebben mij zelfs de avond voordien opgebeld omdat ze toevallig mijn protheses niet hadden, maar wel 10 cc meer en of ik dat erg vond.

 

Als je nog vragen hebt, stel maar gerust en kijk ook eens bij de operatieverslagen op dit forum, staan er wel een aantal tussen! ;)

 

Groetjes

Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2017 om 21:22 zei fallcrashburn:

Hello!

 

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd in de Wellness Kliniek door Dr. Van Zele! Ik had online een afspraak gemaakt en kwam automatisch uit bij hem, maar ik ben vrij zeker dat je wel kan kiezen. Naast Dr. Van Zele gaan ook heel veel dames bij Dr. Verdonck (maar die heeft een eigen privékliniek dus helpt daar nog meer mensen).

De consultatie bij Dr. Van Zele duurde niet zo lang, hij ging er vlot over maar er was wel ruimte om te passen en vragen te stellen! Op de dag van mijn OP verliep ook alles heel vlot! Ze hebben mij zelfs de avond voordien opgebeld omdat ze toevallig mijn protheses niet hadden, maar wel 10 cc meer en of ik dat erg vond.

 

Als je nog vragen hebt, stel maar gerust en kijk ook eens bij de operatieverslagen op dit forum, staan er wel een aantal tussen! ;)

 

Groetjes

Jane

Beetje een late reactie, maar thanks voor je bericht! :) Ondertussen heb ik ook een consult aangevraagd bij Dr. Van Zele! Hoe is het nu bij jou? Tevreden met het resultaat? Ik ben benieuwd!

 

Liefs,

Juul

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei JuulNadine:

Beetje een late reactie, maar thanks voor je bericht! :) Ondertussen heb ik ook een consult aangevraagd bij Dr. Van Zele! Hoe is het nu bij jou? Tevreden met het resultaat? Ik ben benieuwd!

 

Liefs,

Juul

 

Qua pijn valt het goed mee, alleen ben ik alweer aan het werk wat eigenlijk nog niet ideaal is... Voornamelijk druk/zwelling die niet zo fijn voelt. Het resultaat krijg ik pas morgen te zien, wanneer mijn verband eraf mag! Ben wel heel benieuwd en een beetje zenuwachtig...

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fallcrashburn:

 

Qua pijn valt het goed mee, alleen ben ik alweer aan het werk wat eigenlijk nog niet ideaal is... Voornamelijk druk/zwelling die niet zo fijn voelt. Het resultaat krijg ik pas morgen te zien, wanneer mijn verband eraf mag! Ben wel heel benieuwd en een beetje zenuwachtig...

 

Groetjes

Oh spannend! Ben benieuwd!

Ah dat is niet prettig inderdaad, maarja is niks aan te doen. Ik hoop dat de pijn bij mij ook mee valt.. Waar liet jij je prothese plaatsen? Dual plane? Of?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/31/2017 om 21:39 zei JuulNadine:

Oh spannend! Ben benieuwd!

Ah dat is niet prettig inderdaad, maarja is niks aan te doen. Ik hoop dat de pijn bij mij ook mee valt.. Waar liet jij je prothese plaatsen? Dual plane? Of?

Liefs

 

Wat een verluchting is dit; eindelijk weer volledig kunnen inademen zonder gekneld te zijn! Vandaag ook praktisch pijnvrij  geweest, behalve rugpijn, maar da's natuurlijk wat anders.

 

Hoe het eruit ziet... Ik heb borsten! haha. Ja, ben er wel blij mee hoor, ziet er nu zeker goed uit dus belooft wat :D

 

Ik heb dual plane en ronde protheses, had wel iéts vooraf dus zorgt wel voor mooie natuurlijke ronding vind ik.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr van Zele. Ik vond dat hij erg gehaast overkwam hoe hebben jullie dat ervaren? 

 

Ik ben zelf 1.73 en weeg 56kg. Heb nu voor 300cc gekozen maar dr van Zele zei dat 380cc miss beter zou zijn om op een volle c uit te komen. Ik ben bang dat dit Misschien te groot wordt maar kan er zo moeilijk een inschatting van maken. 

 

Welke maat hebben jullie laten zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Manoi:

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr van Zele. Ik vond dat hij erg gehaast overkwam hoe hebben jullie dat ervaren? 

 

Ik ben zelf 1.73 en weeg 56kg. Heb nu voor 300cc gekozen maar dr van Zele zei dat 380cc miss beter zou zijn om op een volle c uit te komen. Ik ben bang dat dit Misschien te groot wordt maar kan er zo moeilijk een inschatting van maken. 

 

Welke maat hebben jullie laten zetten?

 

Hey!

 

Ja, bij mijn consult leek hij ook een beetje gehaast, maar als je vragen hebt antwoordt hij er wel op. Bij het passen en opmeten nam hij wel zijn tijd dus dat vond ik het belangrijkste!

 

Hmm, ik denk dat je met je postuur wel zoiets aankan, maar 300 of 380 is natuurlijk wel een verschil...misschien kan je voor iets daar tussenin gaan als je twijfelt? Natuurlijk zijn er veel dames die achteraf meer willen, maar hangt af per persoon. (Ik ben namelijk heel blij met wat ik heb genomen, niet superveel meer maar zeker genoeg). Je kan gewoonlijk ook wel een tweede keer op consult gaan om nog eens te passen voor een beter beeld daarin. 

 

Ik ben 1m64, 56kg en had gekozen voor 230 cc dual plane. Had een A/B cup en wilde naar een B/C dus eerder subtiel en natuurlijk. Uiteindelijk heb ik 240 cc gekregen, omdat ze onvoorzien niet de juiste protheses hadden. Vind ik helemaal niet erg, want 10 cc is helemaal geen zichtbaar verschil en heb ik toch het gevoel dat ik voor meer gegaan ben (als ik ooit zou vinden dat ik dat wil). Haha :)

 

Groetjes

Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.