Ga naar inhoud

artiesten zonder make-up


Vlinder

Aanbevolen berichten

Pffffffffff niet normaal die onderste, wat een plaatje was ze eerst en wat een monster is ze geworden. Heeft ook wel wat met die extra kilo's te maken hoor maar ze is ook echt verminkt door de ingrepen. Zonde!!!

Die van met en zonder make up is ook leuk, al moet ik zeggen dat er een aantal tussen zitten die ik veel mooier vind zonder make up dan met make up. Ik hou best van make up maar niet te, ben wel meer van de naturel look, al kan ik met een feestje ook wel goed los gaan hoor, maar in het dagelijks leven is alleen mascara voor mij genoeg. Er zijn er ook een paar bij die echt lelijk zijn zonder make up en ook een paar waar je weinig verschil ziet. ach, uiteindelijk zijn het natuurlijk ook maar gewoon mensen zoals jij en ik he, alleen kunnen wij gewoon met een bad hairday en zonder makeup naar de Albert Heijn, zij staan meteen op de cover van alle roddelbladen en elke pukkeltje wordt breed uitgemeten en elk vetbultje ook. Eigenlijk triest als je erover nadenkt!!!

Wel grappig altijd dit soort dingen! Thanx for sharing!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.