Ga naar inhoud

Voor en na de BVK


Gast ~nail~

Aanbevolen berichten

Gast ~nail~

Ben erg benieuwd naar het verloop van de BVK in het algemeen.

je merkt verschillen van ziekenhuizen en kliniek, Plastische chirurgen.

en natúúrlijk waarom een borstverkleining en na de operatie het verloop ervan en ervaringen met ziekenhuis en klinieken. :48:

Ik moet nog en wil altijd alles graag weten en de touwtjes in handen houden als ik ergens aan begin, hebben jullie dat ook? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ik ben in het mcl te leeuwarden geopereerd dus en daar waren geen wachtlijsten toen, kon na 4 weken al onder het mes. :101:

de verzorging is daar super hoor, lief en behulpzaam. :rolleyes:

heb de anker methode gehad maar je ziet er straks niks van onder de bikini of bh.

het is vandaag 6 weken geleden en ik voel me weer helemaal super.

de wond bij een drielanden punt was wat open omdat de korst eraf ging,maar dat gaat nu wel weer goed, er komt alweer een korstje op.

de wonden zijn allemaal met oplosbare hechtingen gedaan en ik heb helemaal geen pleisters erop gehad!!

het mcl is dus aan tebevelen als je in het noorden woont :131:

heb met niks ervaring in een klineik ofzo,maar volgens mij mag je daar wel sneller naar huis , al vond ik 2 nachten in het ziekenhuis ook fijn hoor!

nou dit was dus mijn ervaring............... :125:

groetjes annita :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Met het drielandenpunt wordt het punt bedoeld waar het verticale litteken (van de tepel naar beneden) en het horizontale litteken (in de borstplooi) samen komen. Dit punt heb je alleen als je dmv de ankermethode wordt geopereerd. Bij de sleutelgatmethode (die dr. Laban hanteert) heb je geen horizontaal litteken en dus ook geen drielandenpunt :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm mijn Pc heeft het over een ander drielandenpunt, terwijl ik toch echt sleutelgat methode heb gehad..

Bij sleutelgat methode zit dat punt direct onder de tepel, daar wordt de huid bij elkaar gebracht en is het gevoeligste plekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ja, dat punt heb ik ook. Maar dat hebben de mensen van de ankermethode ook. De benaming drielandenpunt dat op de fora gebruikt wordt is over het algemeen het hierboven beschreven punt. Dat is de zwakste schakel bij de littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Vraagje voor de moderators: waarom is dit topic verplaatst naar algemene informatie over borstvergroting terwijl dit gaat over een borstVERKLEINING?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ja, maar dat is op .nl ook zo. Er zijn duidelijk meer vrouwen die een bv ondergaan en er ook over praten op een forum. Niets aan te doen :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Annemieke

Net al in je eigen topic gereageerd, maar hier ook nog even.

Ik had vanaf het begin in links wel wat gevoel, maar meer overgevoelig dan iets anders en rechts helemaal niets. Bij beide komt nu langzaam aan de buitenkant van m'n tepelhof wat gevoel. De onderkant van m'n borsten is trouwens ook nog geheel gevoelloos.

Wat ik trouwens wel voel aan m'n tepel is als het jeuk. Heb er nu een muggenbult en dat jeukt.... dat wil je gewoon niet weten! Ze reageren ook op kou en dat merk ik ook als het gebeurd. Dus... ik heb goede hoop dat het met dat gevoel wel goedkomt. Kan tot een half jaar duren geloof ik, dus ik wacht het rustig af :rolleyes: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, Ik had na de operatie dat ik in bed moest blijven ( omdat ik nog geen bh aan had),maar moest erg nodig plassen, dan mag je op de steek....

nou 3 uur later nog niet geplast en ik stond echt op knappen, Dr Laban kwam effe controleren hoe het was en ik vertelde dat ik erg nodig moest plassen en niet kon, toen mocht ik op de po stoel wat een verademing kan dat zijn.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wie kent dit!

heb toch een vraag omtrent het raar vocht verlies wat ik heb.

heb sinds 2 weken dat ik wittig vocht verlies net onder mn tepelhoof in de verticale litteken.

ik vind het persoonlijk echt op borstvoeding lijken...

Heeft niemand hier last van of herkend dit?

heb inmiddels 1 antibioticakuur gehad van de huisarts maar die vondt het ook niet echt een ontsteking.

heb ook contact gehad met de bergman kliniek en kan hiermee dinsdag 23 juni terecht bij hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.